Karoline_
Flørter med forumet
Hvordan er forholdet deres til partneren nå når vi nærmer oss termin?påvirker graviditeten forholdet?
Her har det vært mye av og på fra min side.en periode fikk jeg ikke nok av han,og var helt gira på han hele tiden
så hadde jeg en periode der alt han gjorde irriterte meg noe så innmari,klarte nesten ikke å se på han..nå er jeg super gira igjen,føler meg nesten nyforelska
Han har vært veldig flink hele tiden på å gi oppmerksomhet og fine ord til meg..syns det er så flott etter å ha vært ilag i 15 år og nå med baby nr 3 på vei..eg noen kilo ekstra nå og det gjør såå godt å vite at han elsker meg
Merket til og med at jeg hadde sugemerke på halsen etter en kosestund,haha såååå fjortis men sååå herligt,høygravid med sugemerke
Her har det vært mye av og på fra min side.en periode fikk jeg ikke nok av han,og var helt gira på han hele tiden
så hadde jeg en periode der alt han gjorde irriterte meg noe så innmari,klarte nesten ikke å se på han..nå er jeg super gira igjen,føler meg nesten nyforelskaHan har vært veldig flink hele tiden på å gi oppmerksomhet og fine ord til meg..syns det er så flott etter å ha vært ilag i 15 år og nå med baby nr 3 på vei..eg noen kilo ekstra nå og det gjør såå godt å vite at han elsker meg

Merket til og med at jeg hadde sugemerke på halsen etter en kosestund,haha såååå fjortis men sååå herligt,høygravid med sugemerke

håper det ordner seg for dere,sender deg en stoooor klem