Forhold til partner

Karoline_

Flørter med forumet
Hvordan er forholdet deres til partneren nå når vi nærmer oss termin?påvirker graviditeten forholdet?

Her har det vært mye av og på fra min side.en periode fikk jeg ikke nok av han,og var helt gira på han hele tiden:playful:så hadde jeg en periode der alt han gjorde irriterte meg noe så innmari,klarte nesten ikke å se på han..nå er jeg super gira igjen,føler meg nesten nyforelska;)
Han har vært veldig flink hele tiden på å gi oppmerksomhet og fine ord til meg..syns det er så flott etter å ha vært ilag i 15 år og nå med baby nr 3 på vei..eg noen kilo ekstra nå og det gjør såå godt å vite at han elsker meg:Heartpink
Merket til og med at jeg hadde sugemerke på halsen etter en kosestund,haha såååå fjortis men sååå herligt,høygravid med sugemerke:love022

Så koselig å lese om dere! :Heartred

Her går det fint, forholdet har egentlig aldri vært bedre. Vi krangler ikke overhodet, og har aldri vært så trygge og kjærlige som nå.

Så koselig å lese om dere! :Heartred

Her går det fint, forholdet har egentlig aldri vært bedre. Vi krangler ikke overhodet, og har aldri vært så trygge og kjærlige som nå.

Åå det er så herligt,det kan være en påkjenningen for forholdet med en graviditet,så fantastisk når alt er helt perfekt.så godt dor babyen som kommer også at mammen og pappen har det godt sammen:Heartbigred

Så fint å høre om dere to :)

Jeg og min partner ha det også fint sammen. Han har vært en helt som overlever med meg og bygger rede samtidig (pusser opp) ;)

Så fint å lese at dere har d så godt sammen ❤
Her kunne d vel vært bedre. Jeg har totalt avsmak fra mannen å hatt d omtrent hele svangerskapet. Han er ikke flink å hjelpe til med verken hus eller kommende storesøster. Noe som ikke gjør saken bedre. Har ved noen anledninger tenkt på hvordan d hadde blitt om jeg gikk ifra ham. Noen dager orker jeg bare ikke...

Så fint å lese at dere har d så godt sammen ❤
Her kunne d vel vært bedre. Jeg har totalt avsmak fra mannen å hatt d omtrent hele svangerskapet. Han er ikke flink å hjelpe til med verken hus eller kommende storesøster. Noe som ikke gjør saken bedre. Har ved noen anledninger tenkt på hvordan d hadde blitt om jeg gikk ifra ham. Noen dager orker jeg bare ikke...

Off så trist at du har det slikt:(men slik har det vært her også i dei værste periodene.har en mann som hat mye fritidsaktiviter og travle dager på jobb. Jeg blir ofte sittende alene med barna mens han er ute på sitt,noe som er tøft nå så langt i svangerskapet. Men dette er noe som jeg er vant til,og når jeg føler det blir så mye at det irriterer meg så har vi snakket om det.

Alltid lurt å snakke sammen,for det blir ikke bedre av at du holder det inni deg:sorry:håper det ordner seg for dere,sender deg en stoooor klemxsmile14:Heartred

Off så trist at du har det slikt:(men slik har det vært her også i dei værste periodene.har en mann som hat mye fritidsaktiviter og travle dager på jobb. Jeg blir ofte sittende alene med barna mens han er ute på sitt,noe som er tøft nå så langt i svangerskapet. Men dette er noe som jeg er vant til,og når jeg føler det blir så mye at det irriterer meg så har vi snakket om det.

Alltid lurt å snakke sammen,for det blir ikke bedre av at du holder det inni deg:sorry:håper det ordner seg for dere,sender deg en stoooor klemxsmile14:Heartred

Jeg er ikke redd for å si ifra. Har snakket med ham om dette flere ganger og han er alltid enig i at han kan skjerpe seg og bør trø til litt mer, så blir d bedre en uke kanskje før d dabber av igjen. Han min er bare lat, syns jeg da. Nå er vi midt i en prosess hvor vi skal gjøre klart for visning og d er jeg som har ordnet mesteparten, han har mast om at nå må vi få lagt ut for salg snart, uten at han bidrar noe særlig selv. Så skal vi flytte kort tid etter termin. Tærer også på forholdet når d skjer så mye.

Last edited:
Her er det finfint ❤️ Min har virkelig kastet seg inn i absolutt alle aspekter av livet vårt som jeg tidligere har hatt hovedansvaret for. Han stiller opp 100% og er bare så innmari god ❤️
Han har vært med på å lese og lære om alle fødestillinger, om amming, om «det fjerde trimester», og har hatt mange meninger om fødsel og ønsker virkelig å være aktiv og deltagende når det drar i gang- det er så utrolig koselig! Jeg får mat servert, beskjed om å hvile hele tiden, han kjøper blomster og masserer. Jeg er så innmari heldig som får dele livet litt med en så god og fin fyr ❤️ Selv om det har vært et tøft år for oss begge to, både på grunn av jobb og helse, så har vi aldri hatt det så fint sammen som nå- kommunikasjon og raushet er nøkkelen til alt, altså ❤️

Back
Topp