• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Forhold der dama eldre enn mannen.

villvin

Forelsket i forumet
Leste en annen tråd der det var flere som var eldre enn mannen. Enkelte en del år eldre enn mannen også. Synes det var morsomt å lese at det var så mange det gikk så bra for. For dette er jo liksom ikke "sånn det skal Være" så ble litt nysgjerrig jeg da på hvordan dere møttes og hvordan familiene og vennene deres tok det? Om det var noen reaksjoner på det?

det blir det man gjør det til :) Jeg er 7 år yngre enn mannen min, og det fungerer kjempefint <3 men jeg hadde godtatt det om det var motsatt også. syns mangfold gjør det ganske spennende jeg :D

det er jo litt gøy når ikke alt blir helt etter "boka" også ;) lei av normer og sånt jeg :p

Min er 2 år yngre..ikkje at det har så mye å si men...

Da jeg var i 20'åra ble jeg tiltrukket av eldre menn
..men oppdaga jo at de kunne være like umodne i oppførselen som en 18åring

Tror det er felles kjemi og kjærlighet å gjøre ;)

Her er jeg og gubben like gamle :) da jeg var yngre syntes jeg det var veldig finurlig at mormoren min er 2 år eldre enn morfar da :D

Jeg er 3år eldre enn mannen, har aldri fått noe kommentarer på det

Jeg er 3 år eldre enn mannen, vi ble sammen da jeg var 21 og han 18 år- har vært ilag i 9 år:)

Mamma er 6 år eldre enn pappa(skilt nå)... Det eneste hun sa: Kjipt da han var 20 og hun 26 og ferdig med byen etc og han holdt på i maaaange år :P
Men ingenting bortsett fra det!

Mamma er 6 år eldre enn pappa(skilt nå)... Det eneste hun sa: Kjipt da han var 20 og hun 26 og ferdig med byen etc og han holdt på i maaaange år :P
Men ingenting bortsett fra det!

Hehe ja.

Jeg er 30, og min er 24 ;) Da vi traff hverandre, gjennom venner og idrett, var jeg 24, og han akkurat fylt 18 :p Har et barn sammen, og jeg har ei jente fra før!

Jeg er 8 år eldre enn mannen. Vi møttes faktisk på "byen", et sted hvor jeg aldri hadde trodd jeg skulle møte en mann. Vi forlovet oss etter 1 mnd og giftet oss etter 4 mnd.
Vi har nå vært gift i 6 år og har en datter på 3 år.
Har aldri tenkt over alders forskjellen mellom oss annet en den uka etter vi møttes.
da jeg fikk vite han var 8 år yngre i stede for 3 år var det ett lite sjokk ;)

Jeg er hele 6 mnd eldre enn sambo. Han ser eldre ut enn meg da. :p
Søstra mi på 30 er sammen med en på 21 da. Helt ærlig så tror jeg ikke det kommer til å vare. Ikke pga alderen nødvendigvis, men han bodde fortsatt hos foreldrene da de møttes. Hun har et barn fra før. Ja. Litt forskjellige steder i livet bare.

Jeg er 8 år eldre enn mannen. Vi møttes faktisk på "byen", et sted hvor jeg aldri hadde trodd jeg skulle møte en mann. Vi forlovet oss etter 1 mnd og giftet oss etter 4 mnd.
Vi har nå vært gift i 6 år og har en datter på 3 år.
Har aldri tenkt over alders forskjellen mellom oss annet en den uka etter vi møttes.
da jeg fikk vite han var 8 år yngre i stede for 3 år var det ett lite sjokk ;)
Hehe ja det tror jeg på var et lite sjokk ja☺ forlovet etter 1mnd og gift etter 4 ja, ja da måtte dere da Være ganske så sikre på at d var klaff mellom dere og da☺

Jeg er 9 år eldre enn min mann. Flyttet sammen raskt, bare visste at vi var "ment to be" og nå er nr 3 på vei.
Perfekt match

Back
Topp