Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ganske høy puls og føler at kroppen jobber i høygir. I helga var jeg på jobbtur. Fredagen kjørte vi buss og tog hele dagen. Pulsklokka tror derimot at jeg har trent 13 rimer i strekk.. hva er lang tid for å normalisere? Takk for svar<3Ja jeg har det og
Bruker levaxin når jeg er gravid. Har tatt blodprøver hver 3 uke for å sjekke at det ligger innenfor normalen. Brukte ganske lang tid på å normalisere verdiene men det gikk nå greit![]()
Tok vel 2 mnd hvertfall. Og da tok jeg blodprøver hver 14 dag.Jeg har ganske høy puls og føler at kroppen jobber i høygir. I helga var jeg på jobbtur. Fredagen kjørte vi buss og tog hele dagen. Pulsklokka tror derimot at jeg har trent 13 rimer i strekk.. hva er lang tid for å normalisere? Takk for svar<3
Jeg har ganske høy puls og føler at kroppen jobber i høygir. I helga var jeg på jobbtur. Fredagen kjørte vi buss og tog hele dagen. Pulsklokka tror derimot at jeg har trent 13 rimer i strekk.. hva er lang tid for å normalisere? Takk for svar<3
Det er helt riktig at det ikke er et typisk symptom. Mine symptomer var alle de du nevner inkl høy puls (ikke høygir). Ellers hadde jeg ikke energi tilHøy puls og høygir er ikke akkurat typisk symptomer på lav stoffskifte som man har når man har høy TSH. Symptomer er ofte tretthet, treghet, glemsomhet, lav hjerterytme og frysninger. Kroppen går på lavgir.
Men får du medisiner for lavt stoffskifte så tar det et par mnd før normalen er tilbake.