Forhøyet senkning

Purpurea

Gift med forumet
Jeg har i over lengre periode (fra høsten 09) hatt forhøyet senkning på blodprøvene mine.
Gang på gang har den senkningen vært forhøyet

Ringte kontoret i går og da fikk jeg vite resultatene av siste blodprøven og senkningen var forsatt forhøyet.

Nå begynner jeg og lure på hvorfor i all verden er den det hele tiden.[8|]

Kan det være at du har en eller annen form for infeksjon eller betennelse i kroppen.. ?

Da har du trolig en inflamasjon i kroppen. Ikke betennelse, men virus eller noe kronisk. Har du problemer med rygg, knær eller mage? Som har vart lenge? Da kan det være det som gjør det. 

Forhøyet SR er jo tegn på betennelse eller sykdom, så greit å høre med legen hva h*n tror.

Jeg er stiv i nakken, vært hos kiropraktor etc. Fått Brexidol for dette.
Smerter har jeg i kroppen hele tiden.
Har lavt stoffskifte.

Noen har jo også en senkning som naturlig er litt høyere - som kan være det normale for den det gjelder.

ORIGINAL: merete_80

Forhøyet SR er jo tegn på betennelse eller sykdom, så greit å høre med legen hva h*n tror.

Har spurt han før, men han har bare avblåst det.

ORIGINAL: Lillamumi

Hvis du ikke tror på han så kan det jo være en mulighet å bytte fastlege.

ORIGINAL: Lillamumi

Hvis du ikke tror på han så kan det jo være en mulighet å bytte fastlege.

Han er helt fantastisk på andre planer så jeg vil ikke bytte han. Får bare mase litt mer på han ang dette med senkningen.
Pga jeg har en del smerter så skal jeg utredes for reumatisme, tatt blodprøver som ikke har slått ut, men har mye myalgier som de sier
nakke, rygg, lår, kne, ledd etc

Back
Topp