Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det samme som eggløsning verdier? (Som slår ut på tester?)
Jeg hadde også høye LH verdier på en blodprøve jeg tok på cd.3.
Hadde også høye FSH verdier på den testen.
Etter litt søk på nett fant jeg ut at om disse to verdiene var høye samtidig så var det ok.
Ellers ikke hørt noe om hva det kan bety.. Det variere vist i forhold til hvor man er i syklus.
Trur jeg har hørt at forhøyet lh kan ha sammenheng med pco/pcos.

Det høres usannsynlig at du har det da. Man kan se pco på ultralyd ja, og ved hormonprøver (blant annet forhøyet AMH)
Lh kan jo kanskje ha blitt forhøyet av medisiner du har gått på i forbindelse med forsøket?![]()
Det var i grunnen det jeg også tenkte, det må jo bli litt hormonkluss av det. Men så gjør de om fryseforsøket slik at jeg må nedreguleres. Det gjør at jeg nå ikke får innsett før i oktober pga ferie. Trodde kanskje at kroppen ordnet opp av seg sel og at de tok nye blodprøver i løpet av disse månedene før. Men det gjør de ikke
Hei. Noen som har kjennskap til forhøyede lh- verdier og hva det vil si? Jeg har fått det nå etter negativt ferskforsøk. Har ikke hatt det før... kjente jeg ble litt engstelig:/ Fryseforsøket mitt blir dermed utsatt fordi jeg må nedreguleres.
Heifant du ut noe av det?
pst, hun har ikke vært pålogget siden mai 2019