hønepønemor
Gift med forumet
Fikk litt hetta i dag jeg..jeg som aldri er syk, men var hos legen for å ta noen blodprøver grunnet kraftig pms i form av særdeles monster humør i de siste mensperioder (ikke noe annet som smerter og sånn). Fikk brev i dag at jeg hadde forhøyet leververdier i blodet, så googlet det for å sjekke hva det betyr, men kom opp at man får det hvis man drikker mye alkohol og/eller tar medikamenter?? Jeg gjør jo ingen av delene, ikke har jeg, eller har hatt kysssesyken heller, jeg er heller ikke overvektig..så no lurer jeg FÆLT på hvorfor jeg har det[&o] og SEF kom jo ordet "kreft" opp i en av diskusjonene på google, og da gikik jeg helt i spinn og ringte legevakten for å høre, men de sa bare at jeg skulle ringe fastlegen i morgen[:o]
Vet man bør kulan med å google sånt, for da kan man pluttselig få dødsdom bare av en forkjølelse liksom, men måtte jo sef..og er en smule bekymra no ja[&o]
Noen som har/har hatt det?
Oppdatering: Ringte legekontoret og fikk vite at bare å spise noe magen ikke tålte el. kunne være nok til å gi utslag, så litt lettet nå ja[:)] Får no se hva som skjer, de sa det ikke var godt å vite hva som gjorde utslaget, var visst mye forskjellig det kunne være, men har fått time om en mnd tid, så eg får no se.
Vet man bør kulan med å google sånt, for da kan man pluttselig få dødsdom bare av en forkjølelse liksom, men måtte jo sef..og er en smule bekymra no ja[&o]
Noen som har/har hatt det?
Oppdatering: Ringte legekontoret og fikk vite at bare å spise noe magen ikke tålte el. kunne være nok til å gi utslag, så litt lettet nå ja[:)] Får no se hva som skjer, de sa det ikke var godt å vite hva som gjorde utslaget, var visst mye forskjellig det kunne være, men har fått time om en mnd tid, så eg får no se.