Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar. Finner liksom ingenting fra privat personer på nett. Ja håper det vil ordne seg selv. Men leser jo om svulster å greier.. bli jo redd av hele greia. Ja jeg har vert mye sliten og utbrent .. mye som har skjedd i familiene våre og stress på jobb. Har også hatt 3 sponat aborter i år:-/ så du ble ikke henvist noe videre? Jeg er sykemeldt nå. Dette er andre uka. Er også sykemeldt neste uke. Håper å komme meg overpå i løpet av denne tiden. Men kjenner att stresset sitter i meg uansett hvor mye jeg prøver å slappe av.Jeg hadde forhøyet kortisol her i juni en gang. Da hadde det vært veldig mye stress både jobb og hjemme for meg..
Men det skal vel roe seg av seg selv går jeg utifra? Jeg fikk ikke noe medisin, og det har normalisert seg nå.. har du noen symptomer?
Jeg la på meg ganske mange kilo, var sliten og trøtt hele tiden og sov veldig mye...
Men det kom seg ila sommeren, og så ble jeg jo gravid da... :-D
Off.. ja var det jeg også leste.. att det er kort prosess og død liksom. I usa er det kallt dødshormonet! Wææ.. rart man blir mer stressa da liksomNei, jeg slet med å finne ting om det selv også!!
Ja, svulster, og så leste jeg et sted at om ikke du får noe hjelp så ender det med koma og død. Så enkelt som DET liksom! :-/ Øøøh.. så jeg måtte faktisk bare slutte å lese, og forhøre meg med legen min. Å hun sa det var ikke noe å bekymre seg over, de hadde jo funnet ut at det var forhøyet, så de ville holde meg under oppsikt videre. Og det har de, og da har det blitt normalt igjen.
Kortisol endrer seg jo også hele døgnet i kroppen, så på noen er det høyest på kvelden, mens andre høyest på morgen. Så derfor kan det være vanskelig med en spyttprøve også. Men selv om den er mer sikker enn blodprøve da.![]()
Men jeg tipper at de har kontroll på deg også, så du får prøve så godt du kan å slappe av, det var det som hjalp meg...Ikke stresse, å gjerne prøve å meditere litt om du ønsker og får til.
Det er kjempe avslappende for kroppen!
![]()
Og att jeg kan lykkes med graviditeten snart...