Forhøyet hormonverdier.

Gjørdis

Glad i forumet
Jeg går til behandling hos homeopat, og hun trodde at jeg har progesteronmangel siden fosteret døde i uke 10(da jeg halverte dosen på progestan)
Har nå fått svar på en spyttprøve som hun ville jeg skulle ta.
Svarene på den er som følger: Kortisol er normalt, DHEA er forhøyet, testosteron er normalt høyt, østradiol er forhøyet, progesteronnivået er høyt. Videre står det at: Det er påfallende at hennes DHEA og testosteron er høyt, hun bør undersøkes med hensyn på PCOS om det ikke er gjort. (har vært i UL x antall ganger, og er ingen cyster)

Homeopaten min skulle ta kotakt med legen som har analysert prøvesvarene, og finne ut hva vi skal gjøre videre. Hun mener også at det kan være stor sannsynlighet for at vi må avbryte neste forsøk med tanke på at hormonverdiene mine er så høye, og at det er derfor vi ikke klarer å bli gravide.

Opps, ble litt langt dette.

Er det noen av dere som kjenner dere igjen i dettte, som har hatt forhøyede verdier.
Og hva gjorde dere, ble dere gravide etter behandlig?

Jeg har ei venninde som har opplecd det samme som deg, hun har også mangel på noen stoff og forhøyet noen. Så blir hungravid nå må hun begynne på progestanbehandling i form av crinone, nå i forkant får hun et slag med sprøyter innimellom, litt usikker på hva det er, men tror også det er progestan i en annen form....

Skal ring UNN i dag å høre hva de sier, og hvordan de tolker prøvesvarene.

det hadde jeg også gjort. Det er jo ganske mye som står på spill og da er det greit og ikke utelate noe [:D] Håper du får noen svar sånn at det sitter en spire hos dere etterhvert [:D]

ORIGINAL: Fano

Det hadde jeg også gjort. Det er jo ganske mye som står på spill og da er det greit og ikke utelate noe [: D] Håper du får noen svar sånn at det sitter en spir hos dere etterhvert [: D]
[/ quote]

Ja skal ringe etter 12.30, da har de tlf.tid.
Håper bare at det er noe som lar seg gjøre, slik at vi kan få en spire som sitter i 9mnd.

ORIGINAL: Ivara

Jeg har ingen erfaring å dele, men vil bare ønske deg lykke til! Håper de kan finne en måte å løse dette på [:)]

sign denne

Jeg har ingen erfaring å dele, men vil bare ønske deg lykke til! Håper de kan finne en måte å løse dette på [:)]

Signerer Ivara jeg også[:)]

Back
Topp