Forhøyet galleprøver

Håpetpåenhjerteknuser

Forelsket i forumet
Noen her som har hatt det? Har lenge gått med store smerter under høyre ribbein og tok blodprøver på torsdag. Ringte inn til legen i dag for å høre om ting var normalt men legen hadde ikke fått sett på prøvesvarene. Men ho sekretæren kunne fortelle at den ene prøven var forhøyet uten at ho viste helt hva det betydde men ho skulle få legen til å se på det så få ho til å ringe meg... Blir gal av å vente og vil ikke at noe skal skje om jeg går for lenge heller som kan risikere noe med babyen.. Følte jeg hadde gått lenge nok når jeg tok prøvene..
I tillegg til smertene har jeg en sinnsyk kløe, nesten over alt!
 
Jeg har det, fikk påvist kolestase i uke 27:( Må nesten bare vente på prøvene for de medisinene er på resept. Hjelper ganske fort da, og du får hyppige kontroller både med blod og ul.
 
Ønsker deg god bedring og lykke til.
Ikkeno erfaring med det. Så håper du får behandlingsvolum hjelp kjapt.
 
Da har legen ringt og ble sendt for direkte sjekk på sykehuset :) alt så bra ut med baby og skal tilbake på kontroll med blodprøver og ul iløpete av en ukes tid ca :) så er god oppfølging fra sykehuset! Å skulle bare ringe om det var noe så skulle de ta meg inn med en gang for sjekk! Så litt roligere nå ja :) frøkna i magen var hele 3300gr nå! Så ikke alt for lenge er ho helt perfekt og kan komme ut ;)
 
Back
Topp