Bkno6536392
Flørter med forumet
Hei 
Vi har slitt med å bli gravide. Mistet 4 og brukt 1 år på å endelig bli gravid nå. Er 8+1 I dag. Jeg har pcos og forhøyet anti TPO. De andre stoffskifte blodprøvene mine var fine før graviditet.
Jeg vet at pcos kan gjøre det vanskelig å bli gravid, men også forhøyet anti TPO. Så jeg lurer på - er det noen andre her med forhøyet anti TPO som er gravide? Hvilke oppfølging fikk dere? Gikk svangerskapet bra? Er så redd for å miste da jeg vet sjansen er større når man har forhøyet anti TPO.
Takker for alle svar

Vi har slitt med å bli gravide. Mistet 4 og brukt 1 år på å endelig bli gravid nå. Er 8+1 I dag. Jeg har pcos og forhøyet anti TPO. De andre stoffskifte blodprøvene mine var fine før graviditet.
Jeg vet at pcos kan gjøre det vanskelig å bli gravid, men også forhøyet anti TPO. Så jeg lurer på - er det noen andre her med forhøyet anti TPO som er gravide? Hvilke oppfølging fikk dere? Gikk svangerskapet bra? Er så redd for å miste da jeg vet sjansen er større når man har forhøyet anti TPO.
Takker for alle svar
Så regner med de finner ut hva jeg trenger da. Hatt forhøyet anti TPO i over 10 år. Og masse symptomer på lavt stoffskifte, men blodprøvene er ok. Har forstått at det kan endre seg når man e r gravid. Fastlegen min mente at jg ikke skal ta blodprøver før i uke 12. Noe jeg syns er veldig sent med tanke på at abort sjansen er mye høyere med forhøyet anti TPO.. Får hvertfall svart på dette neste uke
Skal be om jevnlige prøver jeg også.