Forhøyelse av sprinkelseng?

Nocturne82

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Idag klatret gutten min ut av senga si! Selvsagt med et brak i gulvet...gikk heldigvis bra! Vet jo at det går an å fjerne den ene siden på sprinkelsengen, men er lite fristet til å gjøre dette enda... Han våkner en del om natta pga tenner, og skjønner ikke alltid når morgenen bør begynne ;) I tillegg har vi fått en veldig fin rutine på både dag og nattlegging, der han pusler litt for seg selv i senga, og sovner av seg selv, uten at jeg trenger å sitte der. Tror alternativet med å ta bort siden vil medføre mye løping rundt når han skal sove. Finnes det forhøyelser til sprinkelsenger, og isåfall hvor? Vi har denne senga fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997/

Veldig usikker, men det burde jo finnes.
Ellers er det jo mulig å prøve en reise seng. Er mange som da ikke kommer seg ut fordi det er nett og ikke sprinkler, og at den er litt mykere i sidene. Så da blir det vanskligere for de å komme seg over.

Lykke til:)

Oi,så kjedelig da .. Håper dere finner ut av det :) Reiseseng hørtes klokt ut.
Han har heldigvis ikke startet med det ennå.. Har også en sånn seng,vi kan fjerne den ene siden på...
Men,blir en stund til :)

Vi har lagd nye hull og flyttet bunnen 10cm ned :). Uaktuellt å bytte til større seng eller fjerne en side om han så kommer ut. Han kommer til å slå seg ihjæl selv bare på eget rom før jeg rekker å våkne og komme løpende. :P
Prøve det kanskje?

Back
Topp