Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Idag klatret gutten min ut av senga si! Selvsagt med et brak i gulvet...gikk heldigvis bra! Vet jo at det går an å fjerne den ene siden på sprinkelsengen, men er lite fristet til å gjøre dette enda... Han våkner en del om natta pga tenner, og skjønner ikke alltid når morgenen bør begynne I tillegg har vi fått en veldig fin rutine på både dag og nattlegging, der han pusler litt for seg selv i senga, og sovner av seg selv, uten at jeg trenger å sitte der. Tror alternativet med å ta bort siden vil medføre mye løping rundt når han skal sove. Finnes det forhøyelser til sprinkelsenger, og isåfall hvor? Vi har denne senga fra Ikea: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90115997/
Veldig usikker, men det burde jo finnes.
Ellers er det jo mulig å prøve en reise seng. Er mange som da ikke kommer seg ut fordi det er nett og ikke sprinkler, og at den er litt mykere i sidene. Så da blir det vanskligere for de å komme seg over.
Oi,så kjedelig da .. Håper dere finner ut av det Reiseseng hørtes klokt ut.
Han har heldigvis ikke startet med det ennå.. Har også en sånn seng,vi kan fjerne den ene siden på...
Men,blir en stund til
Vi har lagd nye hull og flyttet bunnen 10cm ned . Uaktuellt å bytte til større seng eller fjerne en side om han så kommer ut. Han kommer til å slå seg ihjæl selv bare på eget rom før jeg rekker å våkne og komme løpende.
Prøve det kanskje?