forhøyede leververdier og lave jernlagre?

LilleLavendel

Forumet er livet
har det noen sammenheng? fikk svar fra legen at jeg hadde lett forhøyede leververdier. samtidig vet jeg at jeg har lave jernlagre (4). Bruker Ferro Retard. Tok leverprøver i forbindelse med en kraftig halsbetennelse. Mistenkte kyssesyken, men denne prøven kom tilbake negativ... Noen som har snøring på hva leververdiene/jernverdiene kan skyldes? Og har det noen sammenheng med hverandre tro? Skal tilbake å ta nye prøver altså, og jeg tror ikke at noen her sitter på fasiten, men er ok å høre om noen har vært borti det samme:) Må legge til at jeg har vært fryyyktelig slapp siden halsbetennelsen for 2 uker siden. var helt bombesikker på at det var kyssesyken, men den gang ei...
Takk for svar!:)

Jeg har det, men ingen som vet helt sikkert hvorfor. Jernlagrene har jeg mange forklaringer til hva det kan være, men ikke til de forhøyede leververdiene. 

kan desverre ikke svare
Men da jeg hadde farlig svangerskapskløe så hadde jeg forhøye leververdier og fikk da noen tabletter så ble jeg satt igang 6uker for tidlig

jenta her tar blodprøver nå hver 3uke for å følge opp pga medisiner som kunne gå på leveren og derfor må de følge med på leververdiene hennes

Back
Topp