Forhåpentligvis et juni-barn

En tråd i 'Juni 2020' startet av Prøver-på-nr2❤, 18 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Jegerfruen Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Hei! Jeg fikk positiv g-test i dag!! :love017
    Tror jeg har IKM rundt lørdag 21.09 - så har vel foreløpig termin rundt 02.06.20 :Heartred Håper at spiren vil klamre seg fast :Heartblue:Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Hei. Fikk også en svakt positiv test idag, med ikm lørdag som kommer. Termin vil være 2 her også :D Håper vi begge holder til termin da:cool:

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Gratulerer så masse forresten! :Heartred Har dere prøvd lenge?

4. Pio Elsker forumet Maiblomstene 2020

Woho,endelig flere her :D

Termin månedsskifte Mai/Juni her ♡

5. Jegerfruen Forelsket i forumet Junilykke 2020 ♡

Takk likens :Heartred På førstemann prøvde vi i 1 år, og hadde belaget med på at det villa ta noen pp før det klaffet nå også....men det er bare 6 uker siden jeg tok ut spiralen :knegg: Så det klaffet (forhåpentligvis) på første forsøk denne gangen:)
    Enn til deg?:happy:

6. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Tok ut spiralen i juli, så er på pp 3. Ved første barn satt spiren ved første aktiv prøving, men det er noen år (og kilo) siden :hilarious: Håper testen blir sterkere imorgen, og at tr ikke kommer til helga!!

• Liker Liker x 1
  7. Gratulerer så mykje!

• Liker Liker x 1
  8. Gratulerer :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden