forhåpentlig legetime i dag

Mollymus

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Har blitt så udugelig kvalm og kaster opp døgnet rundt, så i dag blei det ikkje jobb på meg.. har ringt lege og håper på time i dag så eg kanskje kan få noke som hjelp mot dinna kvalma :)

Off, håper du får noe som hjelper :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Fekk høre om 2 medisinar som kunne hjelpe, meen bivirkninga var slapphet og trøtte, så sa legen at eg kunne prøve Ingefær rot eller vitamin b6, for det og hjalp litt på kvalme.

Noken som har prøvd dei? hjalp det? :)

Prøvde ingefærtbl sist - hjalp ikke..

ok, prøver det meste før eg går på medesin på resept, for dei blir eg så kjempetrøtt av (prøvde den eine forrige gang) :P

Jeg tok afipran nå, måtte bare kutte ut etter to dager, for jeg var så trøtt at jeg ikke klarte å stå opp eller kjøre bil. Så nå går jeg kvalm fortsatt. Skal til legen på fredag, men krysser fingrene for at kvalmen går over av seg selv.

Jeg tok afipran nå, måtte bare kutte ut etter to dager, for jeg var så trøtt at jeg ikke klarte å stå opp eller kjøre bil. Så nå går jeg kvalm fortsatt. Skal til legen på fredag, men krysser fingrene for at kvalmen går over av seg selv.

Den gjekk eg på sist, vart kjempetrøtt eg og. Endte opp me å gå sjukmeldt til veke 15 :/
Håper en av dei reseptfrie skal funke litt :)

Kun Afipran som hjelper her, men jeg prøver å unngå å ta den. Det blir eventuelt hvis jeg må et sted (besøk, butikk osv). Håper kvalmen gir seg. Det er skikkelig pyton :(

Back
Topp