forflyttet termin

solrikaa

Andre møte med forumet
Da har min termin blitt flyttet fram til 21 mai :)
Fra 16 mai.
Alt sto bra til med den lille på UL,og det er mest trolig en gutt :)!
VELDIG ivrig krabat! :)
eneste negative er at morkaken min lå foran fødekanalen,så skal tilbake til UL i mars, å se om den har flyttet på seg.

Flere som har hatt morkaken for langt ned ?

Gratulerer så mye med vel overstått ul:)

Jeg har også lav morkake. Men svært få som får det påvist ved ordinær har det ved senere UL og, så det er liten fare for keisersnitt enn så lenge

Gratulerer så mye med vel overstått UL! :-)

Gratulerer med vel gjennomført ul :) Krysser fingrene for at morkaka flytter seg før mars :)

Gratulere med en liten gutt:)

blåkanin skrev:
Gratulerer med vel gjennomført ul :) Krysser fingrene for at morkaka flytter seg før mars :)

*sign*
Vet det er noen til her som har fått beskjed om at morkaka ligger foran fødekanalen, men som det sies flytter den veldig ofte på seg.
Godt man blir fulgt opp og lykke til :)

Gratulerer med en liten gutt :D Min morkake ligger også over exiten så jeg må også på kontroll i mars ;)

Hei jeg er ny inne her Terminklubben i mai 2012..

Jeg har 2 jenter fra før.
Jeg venter vist på 1 til jente.
Jeg fekk vite nå på Onsdag  21.12.11 At jeg var ca 19 uker og 3 dager på vei.
Jeg vite ikke det at jeg var gravid  jeg trode jeg hade omgang syke og influensa
Heile familien hadde det.

Er det noen fra Stavanger her inne?
Når i Mai har dere Termin?

Hei, hei!

Jeg har også morkaka litt langt ned:)

Jeg har ikke fått ny time, så regner med at det er normalt. Tipper legen min sjekker opp neste gang jeg er der:)

Gratulerer med vellykket ultralyd, og kansje en prins :D Så spennende :)

Gratulerer med vellykket UL:) Her lå morkaka foran åpningen i forrige svangerskap, og den flytta seg fint. Egentlig er det bare en fordel å ha forliggende morkake for du får vekstestimering også på den UL'en i uke 32. Synes det var såååååå greit sist. Nå lurer jeg på om jeg skal få det gjort privat så jeg vet sånn ca hva jeg har i vente.

skal også komme inn i mars for å sjekke morkaken, men hun sa den kom nok til å flytte på seg.

Back
Topp