Fluffinella
Flørter med forumet
Den siste tiden har jeg vært plaget av masse mareritt. Alt fra å kjempe for livet mot monstre, til drømmer som ligger tett opp mot virkeligheten, og som vekker sterke følelser, redsel, tristhet, osv.................................................................................................................................................. I dag var heldigvis kjæresten min hjemme, og kunne vekke meg, da jeg drømte helt forferdelig, og lå og gråt høylytt i søvne. Tårene trillet, og det tok kanskje 10 minutter i våken tilstand før jeg sluttet å hulke... Jeg måtte stå opp, tidlig, for å gjøre noe annet, men tårene trillet i nesten en time................................................................................................................ Det er ganske slitsomt å drømme om ting som ligger tett opp til virkeligheten, der ting ser ekte ut, og jeg er gravid, og ting bare blir helt forferdelig. Det er også vanvittig slitsomt for tida at følelsene mine omtrent sitter utenpå, og tårene sitter alt for løst! Noen andre som har det sånn? Er det hormonene som har skylda?