forferdelig vondt

tafas

Elsker forumet
har vært hos legen, hun satt inn spiralen..har vært forbredt på litt smerter..tok tom paracet før jeg dro..aldri trodde at det skulle gjøre sååå vondt..hun tok samtidig livmårshals prøve..den verste var med den der som trengs inn for å åpne kjede,vet ikke hva den heter[8|],har gjort dette før hos annen lege, gjorde ikke mye vondt da... som det ikke var nok, så måtte hun ta den ut så inn for å fikse den 2 ganger,,,neida..vi må bytte til noe mindre sa hun..uff, og da ble det 3 ganger..AU, mamma! øi, du blør litt du, kanskje vi venter med spiralen til neste syklus!!etter all de smertene måtte jeg vente[:@]men hun var litt usikker og tok den til slutt..etter 2 timer, følte jeg som det har støttet ut, vet ikke men føler når jeg knipper inn kjeden at jeg noe er der..hjelp...turte ikke sjekke m en gang, men nå har jeg gjort det, så jeg kan kjenne gansk tynne tråder, men også noe bredere langt inn kjede, kan dette være spiralen på vei ut[8|][:(]klarer ikke å sove i natt oxo[&o]
noen som vet?takker for at du bryr deg 

huff da ...hørtes ikke noe kjekt ut ...

Om du kjenner tråden , så kan det være den som plager deg ...

Tråden er jo av kobber ...og den kan irritere mange ...

Jeg måtte inn å klippe den helt av ....gikk og hadde så vondt at jeg trodde jeg sku dø .....

Kommer den ut så kommer den ut , har skjedd med mange jeg kjenner ....
Er iallefall ikke farlig om den løsner (bortsett fra at man kan bli gravid , hehe )

I såfall, du merker det nok ...Ta en ekstra titt i doen noen dager fremover ...
Føler du MEGET STERKT ubehag i morgen ettermiddag også , så ville jeg ha tatt kontakt med legevakta eller ringt legen onsdag

Lykke til !!

ORIGINAL: Labambie

Aner ikke, men sender deg en klem! Hørtes skikkelig vondt ut!! [&o]

tusen takk, ja det gjorde skikkelig vondt..håper noen kan svare meg på hvilke tegn som tyder på at den er på plass eller ei[:(]

Eneste måten å sjekke dette ...er å ta ul [;)]

ORIGINAL: #Grusomme Gabriel#

Eneste måten å sjekke dette ...er å ta ul [;)]

stemmer, men har hørt at man kan oxå sjekke om den er på plass m finger og kjenne trådene, men prob er at jeg ikke vet hvor er grensene til tråder, bør jeg kjenne dem langt inni, eller halvveis ell hva..hvaa m den greie som er 3 genger bredere enn trådene, bør jeg kjenne dem oxo eller?[8|]

Uff, vet dessverre ikke, men sender en trøsteklem! Høres grusomt ut!! [:(]

ORIGINAL: turtlebug

Uff, vet dessverre ikke, men sender en trøsteklem! Høres grusomt ut!! [:(]

jo, tusen takk[&o]

Back
Topp