Forferdelig syk

Jetten

Flørter med forumet
og sengeliggende.. Dag tre uten mat nå... Prøver å drikke og få i meg folat.Er kvalm hele dagen lang. Er heldig hvis jeg får kastet opp skikkelig for da er jeg oppegående i noen minutter. Akkurat nå sitter jeg her og venter på neste kvalmebølge. Må ha gått ned mange kilo..... Veldig vanskelig når jeg har en på halvannet år som trenger masse oppmerksomhet stakkars.... Hvis det ikke gir seg snart ender det vel med innleggelse...

Uff, du har min fulle sympati! Skjønner at mange føler at kvalme er et godt symptom, men kvalme er det verste som finnes synes jeg! Masse god bedring! Jeg er glad jeg ikke har kvalme oppå den influensaen jeg har...

Huff det hørtes ikkje mye kjekt ut :-/ Håper det går over snart, god bedring :-)

Huff og huff, det høres helt forferdelig ut! Skjønner at det må være fryktelig slitsomt ja. Håper for din del at det roer seg noe etter hvert! Lykke til! :-)

å nei så ille selv er jeg kvalm om morran men etter tre til fire timer på soffaen gir det seg
jobbing kan jeg glemme da bare blir det værrevel det blir jo hvert det etter på tenker jeg
men stakar deg så ille huff og huff håper det gir seg

Å nei, det høres jo helt forferdelig ut, stakkars deg :(
God bedring, håper inderlig det gir seg snart!

Neimen huffda, det hørtes ikke godt ut..

Krysser fingrene for at det snart gir seg for deg <3

Back
Topp