Forferdelig strekk/stikk i magen

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Fikk et skikkelig strekk/stikk i magen når jeg hostet i ste. Jeg skvatt skikkeli og ropte ut:hilarious: Er det dette som kalles ligamentsmerter? Har hatt lignende smerter (stikkende) om jeg snur meg eller reiser meg brått ' men ikke like vondt som nå. Det gikk over nesten like fort som det kom:anyone

Der hørtes ut som ligamentsmerter ja, ikke farlig heldigvis [emoji846] har en del ligamentsmerter selv, mer denne gangen enn sist.

• Liker
Reactions: Coa
Ja! Fikk også dette (med intense kramper) etter samleie igår .. kun uke 5. Håper det gir seg raskt! [emoji1]

Ligamentsmerter! Au! Har også fått det ved nysing allerede dette svangerskapet

Gjør ganske vondt når det kommer men går heldigvis fort over:shy:

Jeg opplevde det i går kveld tror jeg. Snudde meg litt fort i sengen og det stakk skikkelig på venstre side et par sekunder. Jeg skrek til liksom! Håper det bare var ligamentsmerte som dere skriver.

Jeg opplevde det i går kveld tror jeg. Snudde meg litt fort i sengen og det stakk skikkelig på venstre side et par sekunder. Jeg skrek til liksom! Håper det bare var ligamentsmerte som dere skriver.

Får det ved brå bevegelser og ganske ofte:wideyed: som foreks i ste når jeg skulle ut av bilen. snudde meg litt fort å da stakk det til i sia:eek:

Får det ved brå bevegelser og ganske ofte:wideyed: som foreks i ste når jeg skulle ut av bilen. snudde meg litt fort å da stakk det til i sia:eek:

Godt å høre at vi er flere med lignende opplevelser da for det betyr vel at det er normalt. Får du det på samme sted hver gang eller? Hos meg kjentes det ut som et «knivstikk» nederst på venstre side.

Godt å høre at vi er flere med lignende opplevelser da for det betyr vel at det er normalt. Får du det på samme sted hver gang eller? Hos meg kjentes det ut som et «knivstikk» nederst på venstre side.

Kjennes som om noen stikker meg med kniv eller strikkepinne på et veldig spesifikt område. Kjenner det akkurat DER liksom. Har hatt mest på høyre side men noen ganger på venstre side også :oops:

Jeg har også hatt en del stikk i magen. Har bare tenkt at det er bra med aktivitet der inne[emoji28]

Kjennes som om noen stikker meg med kniv eller strikkepinne på et veldig spesifikt område. Kjenner det akkurat DER liksom. Har hatt mest på høyre side men noen ganger på venstre side også :oops:

Jeg må si at det er en lettelse å høre. Misforstå meg rett altså, men at du og sammenligner det med kniv/strikkepinne betyr jo at det sikkert er samme vi har opplevd. Ble bittelitt urolig rett etter det skjedde i går pga det var så skarp følelse men leser jo at flere har opplevd det så da slår jeg meg til ro med det ;) har hatt mye murring og stikking i magen siden positiv test så er mye som skjer inni der ja ;)

Jeg må si at det er en lettelse å høre. Misforstå meg rett altså, men at du og sammenligner det med kniv/strikkepinne betyr jo at det sikkert er samme vi har opplevd. Ble bittelitt urolig rett etter det skjedde i går pga det var så skarp følelse men leser jo at flere har opplevd det så da slår jeg meg til ro med det ;) har hatt mye murring og stikking i magen siden positiv test så er mye som skjer inni der ja ;)

Syns det var ganske ekkelt de første gangene men tenker nå på det som "gode" smerter :)

Stikker endel her også, gjør meg litt nervøs.. men mannen mente jeg hadde det slik forrige gang også så det er nok bare voksesmerter :happy:

Back
Topp