Forferdelig natt

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg våknet i natt og hadde så vondt i magen ar jeg så vidt klarte å gå, det svimlet for meg og jeg svettet fra ansiktet, har aldri hatt så vondt før tror jeg, måtte krype inn på badet og ta en paracet og slenge meg inn i dusjen å spyle varmt vann på magen, etter ca 30 min så ringte jeg legevakta og ringte mamma (mannen var på nattjobb)

De på legevakta kom frem til at det bare var luftsmerter og forstoppelse, men om det ikke bke bedre snart måtte jeg komme ut der, jeg drakk et glass med nyco før vi tenkte å ut til legevakta og ca 5 minutter etter det så avtok smertene, så tyder på at det bare var luft smerter, men jeg var så redd, har aldri hatt så vondt av luftsmerter før, men de sa at gravide ofte ble hardere i magen og at det ikke var unormalt med slike smerter.

Alt gikk heldigvis helt bra, er enda veldig oppblåst og har litt smerter, men skal heller overleve det :-)
Måtte bare klage litt over den fryktelige natta jeg hadde, greit å få det ut :-)

Huff, hørtes fryktelig vondt ut. Vet mange blir veldig hard i magen og må bruke laktulose/duphalac og innimellom microlax også for å holde systemet i gang.

Huff! Forferdelig:( luftsmerter kan være helt jævlig! Stakkers deg..

Godt du ble bedre :)

Huff... hørtes virkelig ikke noe særlig ut!
Sykt at luftsmerter kan være så vondt!!!
Håper smertene går for over og at du slipper å oppleve det igjen! :Heartred

Dette hørtes ut som sånn jeg har det nå. Har hatt kjempe vondt i magen siden i går, og tenker at dette ikke er vanlige smerter. Blør ikke, men umulig å sove - eller finne en stilling som gjør det bedre. Forstoppelse er det ikke - men håper at jeg er like heldig som deg med at det kan være luftsmerter... Godt at du fant ut av det, og at det var ufarlig :-)

Jeg har hatt en håndfull sånne anfall inntil for noen år siden. Våkner på natta, kan ikke ligge, kan ikke stå stille, kan ikke puste. Svetter og svimler. Ufattelig at litt luft kan være så vondt :|

For en utrolig ekkel opplevelse. Fint at legevakten gi riktig råd på tlf og at det gikk over av seg selv.

Håper dagen blir bedre.

Jeg har hatt en håndfull sånne anfall inntil for noen år siden. Våkner på natta, kan ikke ligge, kan ikke stå stille, kan ikke puste. Svetter og svimler. Ufattelig at litt luft kan være så vondt :|

Ja helt ubegripelig, kjentes ut som om noe var alvorlig galt, godt at det har blitt bedre :-)

Uff. Stakkars. Jeg vet at dette er kjempe vondt. Håper du ikke får det flere ganger.

Dette hørtes ut som sånn jeg har det nå. Har hatt kjempe vondt i magen siden i går, og tenker at dette ikke er vanlige smerter. Blør ikke, men umulig å sove - eller finne en stilling som gjør det bedre. Forstoppelse er det ikke - men håper at jeg er like heldig som deg med at det kan være luftsmerter... Godt at du fant ut av det, og at det var ufarlig :)

Kan jo være det samme, jeg har aldri hatt så vondt før, hadde aldri trodd at luftsmerter kunne gjøre så vondt, jeg har jo hatt det før men aldri i den grad som igår. Var livredd, men det hjalp med nyco så går jo ann å prøve det :-)

Takk for sympati og god støtte her inne♡♡ dere er fantastiske alle sammen :-) hjelper å få snakke om det når man har hatt en sånn opplevelse, men har det mye bedre nå, og om det kommer igjen så vet jeg jo hva det er og hva som kan hjelpe, så blir nok ikke like skummelt :-)

Uff, godt det "bare var luft"! Typisk at slikt skjer når du var alene også da, du får bruke søndagen til å slappe av :)

Opplevde det samme med første! Var sikker på at det var en sa på gang, men kom aldri noe blod. Var grusomt! Dessverre så har sånne luftsmerter vare fortsatt etterpå!

Oi sann, Sanndy! Går det bedre nå? Høres ut som en veldig tøff natt! :( Ta det litt pent i dag da! :)

Opplevde det samme med første! Var sikker på at det var en sa på gang, men kom aldri noe blod. Var grusomt! Dessverre så har sånne luftsmerter vare fortsatt etterpå!

Oi da, håper ikke det blir like ille flere ganger, har enda litt smerter, men blir nok ikke like skummelt om det skjer igjen,
Og så lege alt bare er fint med den lille spira mi så skal jeg nok tåle det meste :-)

Uff uff, hørtes ikke no hyggelig ut. Har vært oppblåst og hard i magen jeg og, men har ikke hatt så vondt som du beskriver der, håper jeg slipper unna det.
God bedring <3

Back
Topp