Forferdelig kveld.

Englevakt

Ønske om en til
Mailykke <3
Er alene hjemme. Samboeren og sønnen reist bort. Koser oss masse i formiddag. Ammet, samsovet litt. Ut på shopping.
Forsøkt oss på en trilletur i godværet, men det ville ikke lillemor. Trives best i armene mine, helst med puppen i munnen.

Men så kom kvelden. Begynte med litt kaving på puppen. Deretter gråt. Etterfulgt av illskriking. Grått intenst i 3 timer. Nekter å ta puppen. Ikke sovet siden i femtiden. Nå ser det ut til at hun har roet seg. Spiser litt nå og ser ut til å sovne.

Forferdelig å ikke kunne gjøre noe for å hjelpe. Endte med at både mor og barn gråt her hjemme.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Huff, vi hadde en lignende dag som deg for ikke lenge siden vi også. Veldig frustrerende. Man blir så hjelpeløs.

Tærer fryktelig på et mammahjerte.

Veldig godt når det er over og alt er som normalt igjen:)

Synes det er hjerteskjærende og frustrerende da! :(
Eneste trøst er at en er ikke alene om det, alle mødre får oppleve dette, og det er godt når det er over ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper dere fikk en god natt!

Vi hadde en sånn kveld på onsdag. Snuppa ble rett og slett overtrøtt og det tippet over for henne. Tok flere timer å roe henne og få henne til å sove...

Jepp, sånn har det vært to kvelder på rad her.. VELDIG frustrerende... Det eneste som har hjulpet er sang.. Da sovner hun:-)

Natten har heldigvis vært bra. Må ha vært vondt i magen, for alt var over etter vel tre timers intens gråt.

Vet at det sikkert kommer flere slike runder. Er bare så frustrerende når det står på. Ikke noe som hjelper. Godt det er over i alle fall.

Natten har heldigvis vært bra. Må ha vært vondt i magen, for alt var over etter vel tre timers intens gråt.

Vet at det sikkert kommer flere slike runder. Er bare så frustrerende når det står på. Ikke noe som hjelper. Godt det er over i alle fall.

Man blir helt maktesløs når det står på. Min første gråt i tre måneder. Timesvis hver bidige dag. Jeg ble helt frynsete og gråt mye.

Men... utrolig nok så glemmer man hvor ille det var. Før man står i nok en grinerunde og føler på de samme fæle følelsene igjen... :-P Hoi, det er ikke lett å være mamma og pappa alltid gitt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp