Forferdelig ettersmak på nesten alt!

Tina11

Betatt av forumet
Julikulene 2020
Er så lei av å gå med vond smak i munnen, særlig etter jeg har spist. Ikke funnet noe som kan gjøre en matopplevelse «normal», må ha tyggis liggende hele tiden.. andre med samme problem? Noen som har noe tips/triks

Er så lei av å gå med vond smak i munnen, særlig etter jeg har spist. Ikke funnet noe som kan gjøre en matopplevelse «normal», må ha tyggis liggende hele tiden.. andre med samme problem? Noen som har noe tips/triks
Akkurat samme her...tror nok det blir bedre så snart kvalmen letter. Jeg pusser tenner etter å ha spist. Det hjelper litt..

Jaa!! Har ekkel smak i munnen hele tiden og ingenting hjelper!!! Har tyggis tilgjengelig hele tiden, men føler det bare blir verre og verre!

Enig.. prøver å la vær å spise/drikke det som gir verst ettersmak. Ikke god ide med hvitløksbrød for å si det sånn. :yuck: Eneste som funker for meg er å pusse tennene og skylle godt med vann. Deretter drikke iskaldt vann. Klarer ikke tannkrem-ettersmaken engang :depressed:

Samme her..... Tyggis eller tannpuss er det eneste som hjelper sammen med mye vann ;)

Back
Topp