Forferdelig andpusten

Karius

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Septemberlykke 2016
Har de siste dagen plutselig blitt så forferdelig andpusten. Jeg trenger ikke gjøre noe anstrengende en gang, bare jeg reiser meg fra en stol:nailbiting: høres jeg ut som om jeg skulle løpt maraton. Hva skjer da?

Sånn er det her og! I følge jordmor er det normalt når babyen vokser, for alt presses oppover :-)

Sånn er det her og! I følge jordmor er det normalt når babyen vokser, for alt presses oppover :)
Hadde det ikke slik med de to andre, men satser på det er normalt ja:) Kjenner bare jeg blir litt redd når det skjer.

Hadde det ikke slik med de to andre, men satser på det er normalt ja:) Kjenner bare jeg blir litt redd når det skjer.
Skjønner jeg godt! Jeg kan ikke huske noe sånt med guttungen jeg heller, men nå blir jeg andpusten bare av å reise meg, samt at jeg får en puls på 115!

Skjønner jeg godt! Jeg kan ikke huske noe sånt med guttungen jeg heller, men nå blir jeg andpusten bare av å reise meg, samt at jeg får en puls på 115!
Ja kjempehøy puls her og, var 107 etter at jeg hadde slappet av en stund i går.

Ikkje endå! Men det kjem vel. Har vore veldig fin i formen siste vekene, og gleda meg øve det for blir vel snart tyngre :)

Jepp! Sinnsykt andpusten og føler at jeg snart har lungene oppi halsen :eek: :oops: Alt presser oppover...
Dette husker jeg veldig godt fra de andre to svangerskapene :( Ubehagelig!

Back
Topp