forfedelige halsbarnn... hver kveld og natt

fiffigfrøken

Glad i forumet
er så plaget, får ikke sove, og våkner hver natt:( Er så slitsomt, blir så sliten av det:(

Jeg også. Synes det hjelper litt å bare drikke vann hele dagen, altså ikke brus/juice/saft osv.

ORIGINAL: Lulli

Samme her.. sier bare GAVISCON [:D][:D] kjøp og tygg hihi...

Samme her [:'(] er blitt mye værre nå som jeg er gravid så skulle vel dratt til legen for å få noe på resept, men han er ikke den enkleste å komme inn til så jeg har bare utsatt det...litt dumt men[:-]

Man får kjøpt både gaviscon og novaluzid reseptfritt på apoteket. Selv bruker jeg novaluzid-oppløsning og syntes det gir umiddelbar effekt. Jeg bare klarer ikke de tygge-tablettene....får helt gysninger av de! Men sånn oppløsning går greit!

off...dette høres ikke noe kjekt ut.trøste klem til dere som har så vondt hals[:(]

Håper det snart slipper taket

Link e gode tyggetabeletta! Hjelpe nesten me en gang, å hjelpe åsså mot sure oppstøt^^
Dem smake litt som de der fluor sukkertøyan man fikk når man va mindre, me mint smak[:D]

Biola funker også! hvertfall på dagen :-)

reflux er arvelig i min familie, og det eneste som hjelper foruten medikamenter her i gården, er surmelk/kulturmelk! det funker umiddelbart!! anbefales! har mange års erfaring med det her:)

Back
Topp