Forever living

tonjela

Andre møte med forumet
Heisann! Jeg har nettopp blitt "forhandler" av forever living. Regner med det kommer nok til å bli mest for eget bruk :) Har ikke lært sånn kjempemye om produktene enda, så jeg lurer på om det er noen av dere som har noen fine produkt å anbefale som f.eks til såre brystvorter ved amming ? Eller om det er noen spesielle kremer som er fine å bruke når barnet blir født ? Da tenker jeg f.eks på sår stump o.l.. :)

Heisann! Jeg har nettopp blitt "forhandler" av forever living. Regner med det kommer nok til å bli mest for eget bruk :) Har ikke lært sånn kjempemye om produktene enda, så jeg lurer på om det er noen av dere som har noen fine produkt å anbefale som f.eks til såre brystvorter ved amming ? Eller om det er noen spesielle kremer som er fine å bruke når barnet blir født ? Da tenker jeg f.eks på sår stump o.l.. :)

Jeg er også forhandler :) Aloe lips er knall på såre bryst! Også syns jeg propolis er fin å bruke på barn :) Bruker hand & face såpen som shampo også, håret blir silkemykt :)

Last edited:
Jeg er også forhandler :-). Enig med over med lips:-). Bruker ellers propolis og gelly til min:-). Og hands and face såpen hvis jeg skal bruke såpe i vannet når han bader:-)

Aloe Lips er gull verdt på såre nippler!! Propolis er genial på en sår bleiestump!! <3 <3 <3 Lykke til som forhandler!

Enig med de over at Aloe lips er genial på såre brystvorter, men også på sår barnestump.
Propolis kremen er et must! Den er god på det meste ;)
Lykke til som forhandler

Gelly funker og på det aller meste, gull verdt når de små holder på å få tenner og klør i gommene :)

Propolis bruker jeg til alt, og lips er jo nesten et lite reiseapotek i seg selv.

Jeg var nettopp på et homeparty med selger fra forever living. Makan til hallelujah... Og produkter så rene som om de er sendt direkte fra Gud i himmelen! Skjønner ikke det når nesten alle produktene inneholder parabener og limonene...?

Jeg var nettopp på et homeparty med selger fra forever living. Makan til hallelujah... Og produkter så rene som om de er sendt direkte fra Gud i himmelen! Skjønner ikke det når nesten alle produktene inneholder parabener og limonene...?
Det kan minne om en sekt ja:D

Takk for svar :D Haha, jeg har ikke blitt med i noen sekt i allefall ;) Så klart gøy om man får solgt, men blir nok mest til egenbruk :)

De er ikke så rene de vil ha det til nei! Deodoranten deres inneholder også triklosan, og det er ikke bra :( Og flere av produktene inneholder parfyme-stoffer som er allergiframkallende. Jeg ville vært forsiktig med å bruke produktene på baby. Propolis-kremen lukter sterk parfyme og det står parfum på innholdslisten (ikke spesifisert hvilken). I tillegg inneholder den to ulike typer parabener, samt mye annet rart jeg ikke vet hva er :P

Ang triklosan (sakset fra http://www.erdetfarlig.no/farlige-stoffer/?67&PageID=67):
Triklosan er svært giftig for livet i vann. Det er mulig at bruk av stoffet kan føre til at bakterier blir resistente mot antibiotika.
Det går mot et forbud mot å bruke triklosan som antiodørmiddel i tekstiler og sko produsert i Europa. Tekstiler og sko importert fra land utenfor Europa, vil på sikt trolig også omfattes av forbudet .

Back
Topp