forestående fødsel???

x1xLilly86

Elsker forumet
Jeg var med ei vennine til jordmor idag. Hun er 32 uker på vei nå.
Jordmora fant ut at hodet var festa godt ned i bekkenet, og da mente hun at hun kom til å føde prematur. Hun har hatt endel kynnere og sånn, men dette er vel egentlig ganske vanlig når man er kommet så langt.
Vennina mi ble jo ganske redd da.. Noen med erfaringer om dette?
Hvor lang tid går det fra hodet er festa til man kan regne med en fødsel?

Personlig syns jeg dette var en merkelig ting å si til henne stakkar, men har ingen aning jeg altså....hmmmm
[8|]

Synes også det var merkelig å si det...
håper virkelig jordmora visste hva hun gjorde ( på godt og vondt) der, ja[8|]

Hodet til Alexander fetset seg vel også ganske tidlig, Det var vel I den tia... Og han kom I Uke 39 + 0... [:D]

Hmm.. Litt rart og si det slik da. Mener hodet til adrian var festet i uke 36 og da så jordmor at jeg mest sansynlig kom til og føde i uke 38,men fødte i uke 40. Men er litt usikk på om hun tok feil første gangen for når jeg var der igjen i uke 38 sa hun at ja nå er hodet festet[&:]

samme her...hodet festet seg tidlig, rundt uke 32-33
 og jeg gikk 15 dager over og da ble jeg satt igang.

det er ikke sant..vet om mange som har gått lenge etter at hodet er festet..det er ofte det fester seg sånn en mnd før en føder

Hva er det slags jordmor?? [8|] Jordmora vet da vel ikke når ho blir å føde, blir jo bare gjetting!
Her festa hodet seg i uke 33, å Mia kom 3dager før termin.

Ja dette var helt ukjent for meg ihvertfall... aldri hørt at det skal ha noe å si liksom.
Hu begynte jo å snakke om at hu håpte han ble i magen et par uker til i forhold til modning av lunger og sånn...
da hadde jeg også blitt litt skremt ja[&:] dumme jordmor![:@]

Back
Topp