Foreslå din beste mascara

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
Hva heter den, og hvorfor er akkurat denne den beste mascaraen??[:)]

Jeg liker Clinique High lengths mascara.

Litt annerledes kost, men man blir vant til det. Den gir ok lengde, klumper ikke og smitter ikke noe særlig. (Man må bare være litt forsiktig med å le så man griner [8D])

Jeg kjøpte for litt sidn 10 stk 5 ml mascaraer på ebay av den for 232 kr.

Ingen.. Har prøvd alt som er av maskaraer, men må bruke tre forskjellige for å bli fornøyd[>:]

lancome, bruker å kjøpe sånn dobbelpakning på taxfree med hypnose (for volum) og l'extreme (for lengde), de utfyller hverandre perfekt [:)]

Må legge til at jeg kun bruke mascara som ikke er testet på dyr, så er sikkert andre mascaraer som er bedre [:)]

Har kjøpt 2000calorie maskaraen å er kjempe fornøyd med den...

Jeg liker godt Bare Minerals sin mascara. Den gir ikke så ekstremt mye volum, men man kan legge på flere lag, og den skiller vippene og gir fin lengde. Passer perfekt for meg [:)]

Dior diorshow iconic den er bare best [:D]
jeg får langelange vipper av den med masse volum og fylde og den sitter kjempe godt klumper ikke

[link=http://www.perfumeriastyl.pl/sklep//_var/gfx/813ba5074d721255d434600bb7a587f7.jpg][/link]

ORIGINAL: Tøsa FTW

For meg er denne best:

Denne er også min favoritt.
Får med seg alle vippene, klumper ikke. Gir telescopic-look ;)

Mary Kay Ultimate Mascara...  

Min favoritt, prøvd enn del forskjellige [:D]

Kanebo sin 38grader er super. Vannfast til du vasker den av med varmtvann, så jeg kan tilogmed bruke den på bassengtrening uten at den smitter[:D] OG den er lett å vaske vekk uten mascarafjerner!

jeg leter fortsatt[&:]

For meg er denne best:

Har prøvd både diorshow og mye annet, men det er denne som gjør vippene mine lengre og fyldigere uten å bli klumpete.
Den tynne børsten gjør liksom at jeg kommer til helt inn mot roten på en annen måte enn med vanlige børster.
(Hørtes jeg ut som en reklame nå?[:-])

Jeg leter enda..men takket være din "reklame" så får jeg jo jaggu lyst til å prøve ut denne[8D]

Lancome hypnose drama! Ingen over og ingen ved siden.

Jeg elsker Mary Kay sin mascara fordi man kommer heelt innerstpå vippene, den sitter veldig godt og er enkel å fjerne [:)]

ORIGINAL: Skriljus

lancome hypnose bruker jeg.... så langt er det min favoritt....

Det var min favoritt til jeg oppdaget Helena Rubinstein :)

Elsker den :)

ORIGINAL: forvirretmor

jeg leter fortsatt[&:]

For meg er denne best:

Har prøvd både diorshow og mye annet, men det er denne som gjør vippene mine lengre og fyldigere uten å bli klumpete.
Den tynne børsten gjør liksom at jeg kommer til helt inn mot roten på en annen måte enn med vanlige børster.
(Hørtes jeg ut som en reklame nå?[:-])

Signerer denne på det sterkeste !! [:)]

Back
Topp