Forelsket i LIVET!!!! <3 og mine 2 gutter :) <3

Mrs.H.

Glad i forumet
Juli13-jentene
Foruten den lille sykeperioden i påsken ,så er LIVET fantastisk! Går rundt å smiler og min kjære er helt SUPER!

Og noe bedre vær enn vi i Bergen har hatt i det siste skal man lete lenge etter!!

Min niese på 10 år ringte i går å sa hun gleder seg til å være passe pike! så herlig!!

Og i dag så har vi vært å prøvd BARNEVOGN! Den er akkurat slik jeg hadde håpet! Så da blir det STOKKE XPLORY (i GRÅ FARGE på stoffet) og STOKKE IZI GO Bilstol! Totalt forelsket meg i den vognen :) Gleder meg til å trille rundt på lille gutt :love7

Så gikk vi på peppes pizza å spiste middag ... og så foreslår min kjære om vi skal gå på IKEA ,så da ble det
KOMMODE til lille gutt også :) ny lampe og hjørnebord på kommende Mor :)

Så kommende far har gått å lagt seg ,for han skal på møte i hele morgen ,med middag avslutting på Brann stadion så veldig sent hjemme .. men er innimellom deilig å kose seg alene om kveldene :)

så nå skal jeg kose meg med tv til øynene ikke klarer å holde seg åpne lenger :) for er ikke jobb i morgen før kl 13:00 :)

ha en fin kveld/natt jenter :)))

OG er 25 UKER i dag!!! :) :) :) :smiley-bounce013

Så heeeerlig å være så glad da!!! Og gratulerer med 25-ukers :-)

Så herlig å ha slike dager der en virkelig føler på livet :D
Gratulerer med 25 uker :)

Nyt følelsen!!!

For en fantastisk tid du har hatt i det siste - du virker så lykkelig!
Og for en fantastisk mann du har i livet ditt :-) utrolig grad på dine vegne at du har det så fint om dagene. Kos deg masse med gullet i magen i kveld - og vips så har du selskap med mannen også :-)

Back
Topp