Forelskelser og parforhold

Ikke vært betatt av noen andre enn mannen i de 7 årene vi har vært sammen <3
Håper det holder seg sånn! :)

Men tror ikke det er uvanlig..?

Kanskje ikke forelska, men veldig tiltrukket? :p det skjer støtt å stadig OG jeg velger å være åpen om det til mannen min. Han har ingenting imot det så lenge jeg er ærlig å vet det er han jeg vil være med:)

Kan bli betatt og tiltrukket, men ikke forelsket. Men det er vel både fordi jeg ikke blir det like fort når jeg er eldre nå men også fordi jeg aldri lar tankene gå så langt. Anderledes om man er singel og tenker alternativet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan bli betatt og tiltrukket, men ikke forelsket. Men det er vel både fordi jeg ikke blir det like fort når jeg er eldre nå men også fordi jeg aldri lar tankene gå så langt. Anderledes om man er singel og tenker alternativet.

Samme her:)

Tror ikke det er uvanlig å kunne bli litt betatt/tiltrukket av en annen en partneren. Å bli forelsket i noen andre syns jeg kanskje er å gi følelsene for fritt spillerom dersom man er i et forhold man ønsker å være i.

Ser jo selvfølgelig en og annen kjekk gutt i ny og ne, men ser ikke for meg at jeg klarer å bli forelska i en annen i og med at han jeg er sammen med er alt for meg :)

Ikke forelska , men betatt . Og så har jeg min celeb-crush som aldri forsvinner da :p Men han vet mannen om :p

Har også en (3) celeb-crush som har vart i evigheter :p min mann er fullstendig klar over det og erter hvis vi ser en film han er med i :p
Bortsett fra disse kjendisene har jeg bare øyne -og hjerte for min kjære ;)

Har også en (3) celeb-crush som har vart i evigheter :p min mann er fullstendig klar over det og erter hvis vi ser en film han er med i :p
Bortsett fra disse kjendisene har jeg bare øyne -og hjerte for min kjære ;)
Nå er jeg veldig spent på hvilken kjendiser det er?? ;-)

Nå er jeg veldig spent på hvilken kjendiser det er?? ;-)

Hehehe okay, jeg kan vel røpe det, men jeg har "dibbs" altså :p
Mannen erter meg mest for denne fordi jeg er betatt av karakteren mye mer enn skuespilleren :p : Captain Jack Sparrow <3
Oh så snæksye Gerard Butler <3
Min helt Robert Downey Jr. <3

Nå følte jeg meg skikkelig fjortis her :p

Og når jeg tenker meg om er jeg en smule betatt av Chris Hemsworth også :o *springeåfortelletilmannen*

Kan bli fasinert av andre, men aldri forelsket .
Føler vi har det ganske trygt og stabilt i forholdet nå :) så er igrunn ganske fornøyd.

I et av mine fjortisforhold ble jeg forelsket i en annen, og endte med å slå opp med han jeg var sammen med og noen mnd senere bli kjæreste med han jeg forelsket meg i. Han endte opp med og bli min første kjærlighet og vi hadde noen fine år sammen :)

Har faktisk aldri blitt særlig betatt av noen andre så lenge jeg har vært i mitt nåværende forhold (5 år), alle jeg treffer har veldig åpenlyse feil og mangler i forhold til samboeren min ;) Ikke sterke nok armer, ikke nok skjegg, ikke smart nok, ikke ambisiøs nok, for kjedelig, for usikker, for uvitende etc etc :P

Har aldri opplevd å bli betatt av en ny mens jeg er sammen med noen, men det hender jeg tenker litt på gamlekjærestene, sånn her og der. :) Ikke sånn at jeg vil ha dem, det er jo en grunn til at ting tar slutt, men det er jo et par av dem som fikk en liten bit av hjertet mitt. :)

Bare kjendisforelskelser;)

Verken blitt betatt eller forelsket av noen her. Er for oppslukt av mannen til det tror jeg:P

Back
Topp