foreliggende morkake og blødninger

~lenemoren76~

Elsker forumet
i går kveld fikk jeg en litt stor blødning på meg,reiste på kk her jeg bor,der tok de innvendig ul og fant ut at jeg hadde foreliggende morkake,jeg fikk se babyen for første gang,det var helt nydelig.den hoppet inni der. men no er jeg så redd for å miste nurket for jeg blør enda. noen andre som har det samme. legen sa at de ville følge med og se om morkaken flytter seg,gjore den ikke det ble det bestilt keisersnitt når fødselen nærmer seg. altid skal det være noe,er så utrolig redd jeg,uff.[:(]

Hørtes fælt ut. Aner desverre ikke noe om det... men krysser fingrene for deg lenemoren

Håper og tror at alt skal gå bra[:)]
Svigerinna mi hadde også en morkake som lå litt teit plassert i begynnelsen, men i går fødte hun en frisk og fin jente på vanlig vis[:)]

det var da kjekt å høre,vet den kan snu seg når livmoren vokser. vet du om hun hadde blødninger oxo????

Det vet jeg ikke.. bare at de var inne til en ny UL for et par måneder siden og da så alt bra ut [:)]

okey,skal ikke altid være enkelt[:'(]

Du kan jo sende PM til Bagheera. Vet at hun er plaget med blødninger og foreliggende morkake!!

Jeg hadde det slikt, men morkaken flytett seg oppover.MEN jeg BLØR enda og de finner ikke ut hvorfor. Må bare sitte i ro og håpe på at det stopper. Nå har jeg blødd i 4 uker og fortsatt er det fra og til med blødninger.

Hørt om flere som har hatt det slikt og alle fødte flotte barn[:D]

uff ja det skal altid være noe. blir jo livredd når en ser blod. [:'(]

Jeg får hetta hver eneste gang og klarere ikke tenke på noe annet. Flyr på wc hele tiden og like deppa hver gang jeg blør.At jeg ikke vet er det verste syns jeg[:(]

Jaja,det er mange føre deg som har hatt fine svangerskap og fått perfekte barn selv med foreliggende morkake. Lykke til videre[:D] Det går nok så bra så[;)]

tusen takk for det Nallepu og toveli6

GÅR NOK BRA MED DEG OXO. KLEM

Back
Topp