Jeg har tenkt å søke permisjon fra deltidsstudiene mine. Studiene tilsvarer 50%. Kan man da søke foreldrepenger? Eller må man gå heltidsstudie for å kunne gjøre det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er også deltidsstudent og har forstått det som at jeg får foreldrepenger så lenge jeg ikke slutter. Sendte inn papirene her om dagen å da måtte jeg vente til lille har kommet for de må ha fødselsattest. Men tror absolutt vi får penger.Jeg har tenkt å søke permisjon fra deltidsstudiene mine. Studiene tilsvarer 50%. Kan man da søke foreldrepenger? Eller må man gå heltidsstudie for å kunne gjøre det?
Er også deltidsstudent og har forstått det som at jeg får foreldrepenger så lenge jeg ikke slutter. Sendte inn papirene her om dagen å da måtte jeg vente til lille har kommet for de må ha fødselsattest. Men tror absolutt vi får penger.![]()
Jeg kommer ikke til å ta permisjon fra studiene så kan ikke bytte løp. Nei er faktisk sant at vi får foreldrepenger fra Lånekassen samtidig som foreldrepenger fra nav.Jeg har sjekka litt nå! Det vil lønne seg for oss å få plass på et heltidsstudie siden du kan bytte studie og studiegrad etter endt permisjon. Og da får du fullt utbetalt i stedet for 50% . Høres nesten for godt ut til å være sant når det kommer i tillegg til NAVs utbetalinger! Tror det ikke før jeg får se det, men lov å håpe