Foreldres reaksjon på nyheten...

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Vi ble enige om å fortelle det til mine foreldre igår.
Etter å ha vært der en stund, ba vi kommende storesøster fortelle.
"Ja, det jeg regnet jeg jo nesten med", var svaret vi fikk da. "Jeg skjønte jo det sist gang også, og jeg merket det på deg".

Hva? Jeg har da ikke vært så hormonell?!? Hi hi! :-)
Så det var det store overraskelsesmomentet. Men, men. Må vel bare innse at foreldre/mødre kjenner en for godt! :-)

Vi fortalte det til pappa på farsdagen :)
Han ble kjempeglad.
Han er en mann av få ord, men en kunne se det på han at dette var gode nyheter :)

Min mor visste også at jeg var gravid, og jeg hadde verken snakket med henne eller møtt henne først. Hun bare hadde en følelse... :)

Her ble alle kjempe glade, og tok til tårer og syns det hele var så gøy :)
Bortsett fra samboers far og hans samboer, De verken smilte eller gratulerte, snakket det bare bort :(
Og kommende storesøsters onkel på 11 år, visste ikke helt hva han mente, han var fryktelig redd for at vi ikke skulle bry oss om storesøster når babyen kommer, hans syns vi burdet ventet til hun var litt større.

Her ga vi det bort i julegave.
Til svigermor (og svigerfar) ga vi en boks, oppi der var det to garnnøster, og vi hadde lagt oppi et pent julekort der det stod: "kjære Farmor. Håper du kan strikke noe fint til jeg kommer ut av magen til mamma i juli. Gleder meg masse til å møte deg og Farfar. Hilsen et lite knøtt på 11 uker "
Svigermor begynte å grine da hun leste overskriften, hun var helt fra seg. Svigerfar synes dette var skikkelig moro :)

Mine foreldre så vi ikke reaksjonen på for vi feiret ikke jul med de, men de ringte å var kjempeglade. Stemoren min sa hun hadde sagt til faren min dagen før at hun trodde jeg var gravid. Jeg sa at jeg skjulte magen så godt jeg kunne. Da sa hun "neiii, jeg så det på ansiktet ditt. Du hadde en utstråling som gravide damer har"

Back
Topp