Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei frøkner!![]()
For noen uker siden la noen ut en kalkulator hvor man kunne beregne permisjonstiden og hvor mye man evt tapte ved valg av 80% permisjon. Noen som har denne kalkulatoren lett for hånd? Prøvd å søke på nettet, men finner den ikke..
Tusen takk
Den fra nav ble visst fjernetfranettstedet, jeg får ihvertfall opp feilmelding når jeg prøver en eldre link jeg hadde. Kanskje den måtte oppdateres ift ift nye regler?Prøvde den der nå, men mener at den andre var litt annerledes, kanskje den var fra NAV.no? Noen som vet?![]()
Det kan være!Den fra nav ble visst fjernetfranettstedet, jeg får ihvertfall opp feilmelding når jeg prøver en eldre link jeg hadde. Kanskje den måtte oppdateres ift ift nye regler?
Haha, tastaturet mitt har hatt helt hikke her ser jegDen fra nav ble visst fjernetfranettstedet, jeg får ihvertfall opp feilmelding når jeg prøver en eldre link jeg hadde. Kanskje den måtte oppdateres ift ift nye regler?