Foreldrepenger

Poppy80

Blir kjent med forumet
Fikk innvilget men har ikke lagt inn bekreftelse på termin dato, betyr det at man ikke må det lengre? Eller risikerer jeg plutselig at noe ikke er i orden, jeg fant heller ikke noe på nav som skulle tilsi at de etterlyste dette..

Fikk innvilget men har ikke lagt inn bekreftelse på termin dato, betyr det at man ikke må det lengre? Eller risikerer jeg plutselig at noe ikke er i orden, jeg fant heller ikke noe på nav som skulle tilsi at de etterlyste dette..

Jeg fikk også innvilget penger. Måtte heller ikke legge inn bekreftelse på temindato, så regner med det er i orden jeg :)

Man trenger ikke å levere inn bekreftelse på termin så lenge man har rett på foreldrepenger slik jeg har skjønt det. :)

Jeg har helt glemt å søke, må gjøre det i kveld:hilarious: Men tror at så lenge man har en fast arbeidsgiver trenger man ikke levere terminbekreftelse? Synes å huske at jeg leste det sist jeg skulle til å søke

Åkei, takk for svar. Har brukt gjøre det tidligere men de har gjort om på hele søkeprosessen siden siste for 3 år siden

Back
Topp