Foreldrepenger

Nei, men de to siste månedene har jeg ikke fått pengene før langt utpå dagen.

Måtte inn å sjekke nå, men nei de er ikke kommet :)

Nei, men de kommer nok iløpet av dagen :)

Kan jeg spørre dere; var inne på nav.no nå og sjekket, og det står ingenting til utbetaling nå. Kan det fortsatt endre seg, eller betyr det da at jeg ikke får?

ImageUploadedByBV Forum1458292297.051598.jpg

Har aldri kommet på mine utbetalinger før samme dag som jeg får pengene:p hehe

Jeg har hittil fått betalt den 20. hver eneste mnd da, og fått de før helg om 20. er lørdag eller søndag. Så satser på at de kommer inn i dag her ihvertfall :)

Jeg har hittil fått betalt den 20. hver eneste mnd da, og fått de før helg om 20. er lørdag eller søndag. Så satser på at de kommer inn i dag her ihvertfall :)

Samme her, bare at for min del så spiller det ingen rolle om det kommer penger inn eller ikke. Jeg får ikke brukt penger nå uansett :P

Helt likt her. ;)

Ikke fått enda jeg heller. Syns det er rart når jeg har fått den 20. hver mnd i 1,5 år :o

Jeg har ikke fått enda, men det står jo at de utbetales i slutten av hver måned. Har dog fått rundt 20. tidligere.

Jeg har ikke fått enda, men det står jo at de utbetales i slutten av hver måned. Har dog fått rundt 20. tidligere.
Jeg har også fått dem rundt den 20 så tror det sitter mennesker som kontrollerer pengene som er litt makt syke denne påsken og lager et statment lol:p

Jeg har også fått dem rundt den 20 så tror det sitter mennesker som kontrollerer pengene som er litt makt syke denne påsken og lager et statment lol:p
Mulig de er redde for at vi hamstrer Smågodt da:p ;)

Nope..

Back
Topp