Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Om du søker elektronisk får du beskjed undrveis ang hva du trenger jeg måtte ikke sende inn noe annet enn terminbekreftelse fordi atbeidsgiver gjør dette for meg (de betaler forskudd på lønna i permisjon). Om du skal motta foreldrepenger av nav må du sende inn lønnslipper, bekreftelse fra arbeidsgiver på at du har fått perm derfra og muligens arbeidskontrakt
Inntektsbekreftelse skal de ha uansett, enten sender du den, eller så sender arbeidsgiver den. Jeg får lønn fra arbeidsgiver, men nav skal uansett ha inntektsbekreftelse, så de vet hva de da skal refundere til min jobb. Jeg fikk den av HR og la ved, men de kunne også sendt den inn, men risikoen for at nav da ikke fikk den ved rett sak øker jo.
Hvis du lurer på noe som helst med foreldrepenger, utfylling av skjemaer og alt det der, så ring nav. Jeg fikk kjempegod hjelp av de som har med dette å gjøre, de veiledet meg gjennom hele utfyllingen og innsendingen av papirer. Helt supert!
Jeg og sjefen min gjorde det sammen. Vi var 2 stk som skulle ut i permisjon så og si samtidig så gikk kjapt å fylle ut alt. Hos oss sendes papirene til lønnsavdelingen så fyller de ut opplysninger ifht lønn før de sender det videre til nav