Har møte på nav i neste uke og skal søke om foreldrepenger da. Så lurte jeg på om man må ha med seg noe papirer da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv AAP og alt du må gjøre er å ha terminbekreftelse som vedlegg. Trenger ikke å oppgi AAP sats eller noe for det henter de selv, det er bare å søkeMen når man mottar aap, trenger man da ta med seg noen andre papirer enn terminbekreftelse fra legen da?
Jeg har fått sykepenger fra 9. sept. Trenger de lønnsslipp da tror du? Det går jo for det samme egentlig... Er jo den lønna jeg skal ha.Jeg sendte kun inn terminbekreftelsenAlt det andre hadde de i sine systemer da jeg har mottatt svangerskapspenger hos NAV siden juni
![]()
Jeg har fått sykepenger fra 9. sept. Trenger de lønnsslipp da tror du? Det går jo for det samme egentlig... Er jo den lønna jeg skal ha.
Jeg har fått sykepenger fra 9. sept. Trenger de lønnsslipp da tror du? Det går jo for det samme egentlig... Er jo den lønna jeg skal ha.
Så tungvint for de da. Tar jo mye lengre tid og enda mer papir for de. Skulle tro de ville gjøre det enklest mulig for alle parterJeg måtte (les arbeidsgiver) sende inn lønnsskjema selv om jeg hsr vært sykemeldt siden medio juli![]()
Hehe det er jo nav. Ingenting er enkelt daSå tungvint for de da. Tar jo mye lengre tid og enda mer papir for de. Skulle tro de ville gjøre det enklest mulig for alle parter![]()
Da trenger du nytt.. Det gjorde jeg;(Jeg har fått sykepenger fra 9. sept. Trenger de lønnsslipp da tror du? Det går jo for det samme egentlig... Er jo den lønna jeg skal ha.
BahDa trenger du nytt.. Det gjorde jeg;(