Foreldrepenger..

Lerkebaby

Betatt av forumet
Har alle fått svar på søknad til nav om foreldrepenger ???? Jeg venter sånn på svar!!!! :)

Nei ikkje utenom at eg måtte be sjefen sende intektsopplysningene mine..

Vente ei tulle 20 juli <3

Jeg fikk svar etter 3 uker ca. Hvor lenge er det siden du sendte inn papirene da? Jeg sendte intektsopplysningene fra arbeidsgiver i samme brev. Samt jeg har søkt om 3 ukers utsettelse når jeg tar ut ferie, fikk svar på begge søknadene sammen.

Termin 30 juli

Ikkje fått, sendte inn 26/5! Ringte de forrige fredag og joda, de hadde nå mottatt søknaden, men ..... Blæh!! :/

Sendte for 6 uker siden, men inntektsopplysningene ble mottat først for 4 uker siden.. Han på lønningskontoret bare lo av meg da jeg spurte om de kunne sende mine papirer sammen med inntektsopplysningene... :angry9

Men jeg vet iallefall at nav har fått det de skal ha, så da er det vel bare til å vente :)

Ikke fått svar enda.. Sendte 23.05 så burde vell egentlig ta å ringe og høre, jeg er bare så treg..

Ja her gikk det utrolig kjapt! Fikk vite at det var 6 ukers behandlingstid, men fikk svar etter 2 uker!

Jeg fikk svar ganske raskt, men bare om at de ikke ville behandle søknaden før etter 1. juli eller etter fødselen. Skulle vel ha ringt dem og minnet dem på det...

Nei, ikkje fått svar enda. og permisjonen min begynte på lørdag som var.
Men eg måtte ettersende ny bekreftelse på graviditet, og jobben hadde ikke sendt inn inntektsopplysninger - så er vell derfor det går tregt for min del.

Søkte slutten av mai, har ikke fått noe svar, eller penger...

Sent from my HTC Legend using BV Forum mobile app

Sendte mine 8/5, fikk svar forrige fredag så her hadde di goooood tid (kom vell og merke penger på konto før jeg fikk noe svar)

har fått utbetalt jeg også, og fikk vel svar etter et par uker tror jeg.

Fikk svar ganske kjapt. 3 uker ca?

Ikke fått svar enda.. Sendte 23.05 så burde vell egentlig ta å ringe og høre, jeg er bare så treg..
Du burde ringe i morgen. Jeg ringte og da hadde de ikke fått papirene. De hadde rotet dem bort. Så jeg måtte sende på nytt i dag. Og da får jeg ikke penger med en gang.

Her sendte faktisk arbeidsgiver inn inntektsopplysninger før jeg søkte!
De var så ivrige på å få avklart dette med permisjon osv,
Men jeg ventet jo til etter den anbefalte tiden å søke på.
Fikk et brev fra Nav, hvor de etterlyste søknaden min, da de allerede hadde fått inntektsopplysninger.
Litt rart egentlig, at Nav etterlyser en søknad. Hi hi! :p

Fått opplyst 6 ukers behandlingstid, spent på hvor lang tid det tar.
Permisjonen er jo allerede begynt, og tror arbeidsgiver betaler meg?

Back
Topp