Foreldrepenger..

mulig jeg er super dum nå.. haha men hva betyr d når d er sånn stjerne ved siden av datoen?

De utbetalingsdatoene har aldri stemt her!
En pleier som regel å få dem utbetalt før utbetalingsdatoen som står på NAV
om det er noen spesiell ferie/høytid o.l.
Jeg fikk dem tidlig til jul, tidlig til påske, håååper å få dem tidlig til 17. mai også. emoticon

snakket med ei veninne, hun hadde snakket med nav i går. og fikk d beskekjd om at foreldrepengene kommer den 13 mai..

noen som vet om det skal komme tidligere hvis man får utbetalt fra arbeidgiver også?

*Frk.Mamma skrev:
noen som vet om det skal komme tidligere hvis man får utbetalt fra arbeidgiver også?

Det spørs, tror jeg!
Da jeg jobbet og fikk vanlig lønn, la jobben om slik at en fikk penger tidligere
til spesielle anledninger! Men er jo ikke alle som gjør det slik. Jeg bare vet at NAV
er veldig okei når det kommer til det.

*Frk.Mamma skrev:

det kommer nok ann på arbeidsgiver. her får vi aldri lønna tidligere enn den datoen som er satt. 

pensjon og trygd kommer den 13, så hadde ikke gjort noe om foreldrepengene kom da å siden vi reiser til syden den 14 :-p Meen med min flaks kommer de vel ikke før den 25 som det står på Nav:P

Back
Topp