Når far ikke har rett på dette (han har ikke fylt kravet for inntekt ifjor), hvordan gjøres dette da? Får jeg overført hans uker?
Når må vi forresten begynne å søke foreldrepenger?
Når må vi forresten begynne å søke foreldrepenger?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei! Dessverre pga styr med jobb-situasjon, så har han ikke nådd kravet i år heller (og blir ikke å nå innen året er over) Så blir samme situasjon hehe!Du kan ikke søke før etter uke 26. Men det er vel fars inntekt i år som avgjør om han får permisjon neste år?
Så dumt. Men om han ikke har rett så har du rett på å få overført de ukene. Men det kan du nok ikke søke om før året er omme og han kan vise at han ikke har tjent nok. Fedrepermisjon kan man uansett ikke søke om før barnet er fødtOkei! Dessverre pga styr med jobb-situasjon, så har han ikke nådd kravet i år heller (og blir ikke å nå innen året er over) Så blir samme situasjon hehe!
Da ber du om å chatte med en saksbehandler i stedetTusen takk for alle svar! Prøvde chatte med nav, men roboten der hjalp meg ikke særlig haha!
Okei! Da skal jeg sjekke det ut imorgen! Takk!Da ber du om å chatte med en saksbehandler i stedetTror de er på vakt 9-14.