Foreldrepenger og papirer fra arbeidsgiver

Swayhips

Betatt av forumet
Hei.
Er det noen som vet hvordan jeg ser på nav om arbeidsgiver har sendt inn papirer? Sjekker innimellom på mine sider(har sendt inn elektronisk) men ser egentlig ikke så mye mer enn det som omhandler meg. Ser at sjefen har sendt inn søknad om tilbakebetaling ved sykdom/sykemelding i forbindelse med svangerskap i tilfelle rottefelle,men ikke no annet.

Lurer på det samme[emoji6]

Det dukker opp i saken din når nav har registrert mottatt inntektsopplysninger fra arbeidsgiver. Man får ikke sett noe av det som blir sendt, men kommer opp at det er mottatt og registrert. Men dette kan ta litt tid! Veit at arbeidsgiveren min sendte inn raskt etter at de fikk forespørsel. Men tok noen dager før jeg kunne se at det var registrert på nett. :)

Jeg gikk i gang med søknaden i dag selv og kom til dette punktet selv. Er dette noe jeg må snakke med arbeidsgiver om selv for å få i gang??

Hei.
Er det noen som vet hvordan jeg ser på nav om arbeidsgiver har sendt inn papirer? Sjekker innimellom på mine sider(har sendt inn elektronisk) men ser egentlig ikke så mye mer enn det som omhandler meg. Ser at sjefen har sendt inn søknad om tilbakebetaling ved sykdom/sykemelding i forbindelse med svangerskap i tilfelle rottefelle,men ikke no annet.
Du må logge deg inn og gå på "mine saker", der ser du om det er kommet inn, men ikke hva som har kommet inn.
Det kan ta opptil 12 dager fra det er sendt til det har kommet inn i systemet til NAV.

Heldigvis dukka det opp i dag da jeg sjekka. Begynte å bli litt nervøs nå for at de ikke hadde sendt det inn..

Back
Topp