Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var ikke det de sa til meg på chattenJeg hadde dialog med nav angående dette og de sa jeg kunne ta så lang ferie jeg ønsket, så lenge det var godkjent av arbeidsgiver. Nå går jeg betalt fra arbeidsgiver så vet ikke om det er relevant. Anbefaler de foreldrepeng-chaten![]()

Ikke meg heller. Kan utsette med kun lovbestemt ferie og lovbestemt overført ferie. Tariff ferie (den femte uka) kan man ikke utsette med. Etter permisjon legger ikke nav seg i hva man gjør, da er det arbeidsmiljølov etc som gjelder. Fikk anbefalt å lage avtale med arbeidsgiver med resterende ferie og ulønnet permisjon.Det var ikke det de sa til meg på chatten![]()
Tenker at det er like greit å ikke ta noen sjangser iom at Nav er så firkantede. Så jeg tar de siste feriedagene etter ulønnet perm. Aner jo ikke hvor lenge det blir =/Ikke meg heller... Men gjør man en privat avtale med arbeidsgiver burde det vell gå greit![]()
LurtTok bilder så jeg er sikker på de ikke skal si noe annet i ettertid![]()