Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan kan man ikke vite at man har krav på foreldrepenger? Trodde uansett ikke at det gikk an å få begge deler ved en "feil". Begge deler må jo søkes på...Noen som har fått begge deler ved en "feil"? F.eks - du visste ikke du hadde krav på foreldrepenger, du visste ikke at foreldrepengene gikk bort om du søkte om engangsstønaden? Evt fått engangsstønad + redusert foreldrepenger?
Jeg fikk begge deller.
fikk beskjed på nav at siden jeg da gikk på aap hadde jeg ikke rett på foreldrepenger!
fikk rett før fødsel beskjed om at å jo du har jo krav på det!
så fikk begge men de tok foreldrepengene tilsvarende engangsstønaden de første mnd.
Men da ordnet det seg joDer kom svaret jeg var ute etter - lurte pga det samme skjedde med en venninne som ikke var klar over at AAP var foreldrepengegrunnøag, før jeg fortalte dette lenge etter at hun fikk ES, å da gikk rett ned på nav å klaga, fikk da foreldrepenger i tillegg men redusert utifra det hun hadde fått på ES.
ja dessverre fult muligDer kom svaret jeg var ute etter - lurte pga det samme skjedde med en venninne som ikke var klar over at AAP var foreldrepengegrunnøag, før jeg fortalte dette lenge etter at hun fikk ES, å da gikk rett ned på nav å klaga, fikk da foreldrepenger i tillegg men redusert utifra det hun hadde fått på ES.
Har hørt om flere slike tilfeller selv. :/Der kom svaret jeg var ute etter - lurte pga det samme skjedde med en venninne som ikke var klar over at AAP var foreldrepengegrunnøag, før jeg fortalte dette lenge etter at hun fikk ES, å da gikk rett ned på nav å klaga, fikk da foreldrepenger i tillegg men redusert utifra det hun hadde fått på ES.