Foreldrepenger- litt for mye?

Spinnelill

Forumet er livet
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
JuniJubel2021
Juligull2021
Septemberlykke 2024
Sjekka nettbanken nettopp, og så at det har kommet inn foreldrepenger fra NAV for perioden 17.-30. april. Jeg trodde det var vanlig at man mottar lønn fra arbeidsgiver som vanlig, og at arbeidsgiver så blir kompensert fra NAV? Noen som vet hvordan dette fungerer? Jeg skal vel uansett ikke ha dobbelt opp, som det ser ut som jeg har fått nå.

Jeg har to jobber, en i privat barnehage og en kommunal jobb. Fra den i privat bhg får jeg pengene utbetalt fra nav.. i den kommunale jobben får jeg fra arbeidsgiver. Så det gjøres vel litt forskjellig fra arbeidsplass til arbeidplass[emoji4]

Jeg får direkte fra Nav. Fikk det forrige gang også. :)

Oki, kanskje det er jobben min som har gjort noe feil ved å gi meg full lønning for april da? Jaja, det er jo egentlig bra, for tipper det er lettere å ordne feil derfra enn feil fra NAV!

Jeg har to jobber, en i privat barnehage og en kommunal jobb. Fra den i privat bhg får jeg pengene utbetalt fra nav.. i den kommunale jobben får jeg fra arbeidsgiver. Så det gjøres vel litt forskjellig fra arbeidsplass til arbeidplass[emoji4]

Skal være avansert altså :P Spørs om jeg får ringe jobben min og høre med dem.

Det skal være krysset av for på det inntektsopplysningsskjemaet om du skal ha direkte betalt fra NAV eller arbeidsgiver [emoji4] men kanskje arbeidsgiveren din som har fylt ut og sendt dette?

Det skal være krysset av for på det inntektsopplysningsskjemaet om du skal ha direkte betalt fra NAV eller arbeidsgiver [emoji4] men kanskje arbeidsgiveren din som har fylt ut og sendt dette?

Er nok arbeidsgiver som har fylt ut ja. Og så gikk den med ansvaret for det også ut i mammapermisjon nylig... Så klart :P

Er nok arbeidsgiver som har fylt ut ja. Og så gikk den med ansvaret for det også ut i mammapermisjon nylig... Så klart :P

Ja typisk det så klart [emoji38]

Back
Topp