Foreldrepenger I DAG!

Grete71

Forumet er livet
Sist måtte jeg jo etterlyse dem, men nå har de jammen kommet. I går,faktisk. Litt vèl tidlig kanskje,men pytt! [8D]

Eg og fikk i går [:D]

Har ikke fått en eneste krone enda jeg.. Fødte for 8 uker siden. Men nå var vi litt sent ute med papirene siden fødselen kom litt brått på.[:'(]

Jeg og har fått!!! [:D] Jippi!!! Men nå har jeg bare 1000kr igjen... [:'(] Møkka regninger...

ORIGINAL: Camela

Har ikke fått en eneste krone enda jeg.. Fødte for 8 uker siden. Men nå var vi litt sent ute med papirene siden fødselen kom litt brått på.[:'(]

Tror det har noe med NAV på Årnes å gjøre.. Ikke fått foreldrepenger enda, bare sykepenger for 5 dager..

Jeg hadde også fått! [:D]

ORIGINAL: eiramena

Jeg og har fått!!! [:D] Jippi!!! Men nå har jeg bare 1000kr igjen... [:'(] Møkka regninger...

Urk... Da var i hvertfall årsavgiften på MIN bil betalt.....[8D]

jeg hadde til og med fått mye mer enn jeg trodde jeg kom til å få! Pluss at jeg nettopp sjekket selvangivelsen... og JIPPIIIII!!! Fin start på dagen! [:D]

Jeg hadde også fått, men 767 kr[:-] Permisjonen min begynte jo 4 mars[8|]

Jeg har også fått. Endelig noe jeg ikke trenger å krangle med NAV om, hehe

ORIGINAL: NMT

ORIGINAL: Camela

Tror det har noe med NAV på Årnes å gjøre.. Ikke fått foreldrepenger enda, bare sykepenger for 5 dager..

Ja, de har lim i rævva virker det som...[:@]

Men noen som skjønner seg på at jeg har fått så lite??

Back
Topp