Foreldrepenger, feriepenger, lønn??

strikkemy

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Marsboerne 2023
Hei! Har søkt og søkt men blir ikke klokere. Denne mnd fikk jeg feriepenger fra jobben, i august skal jeg utsette foreldrepengeperioden med 4 uker og 1 dag (ved at jeg tar ferie), vil denne mnd da bli uten både lønn og foreldrepenger? Noen som vet? :)
 
Forskutterer jobben din foreldrepenger eller får du fra nav? Om du får fra jobben blir det som vanlig, er det fra nav får du dobbelt denne mnd og ingenting når du tar ferien.
 
Jeg får fra jobben også får vel jobben fra nav?:) Har værtfall fått vanlig lønn fra jobben også har jeg fått litt ekstra fra nav hver mnd. Takk for svar!:)
 
Hei! Har søkt og søkt men blir ikke klokere. Denne mnd fikk jeg feriepenger fra jobben, i august skal jeg utsette foreldrepengeperioden med 4 uker og 1 dag (ved at jeg tar ferie), vil denne mnd da bli uten både lønn og foreldrepenger? Noen som vet? :)
Har du blitt trekt i lønn for ukene du skal ha ferie så får du lønn som vanlig. Hvis ikke blir det vel ingenting slik jeg har forstått det
 
Har du blitt trekt i lønn for ukene du skal ha ferie så får du lønn som vanlig. Hvis ikke blir det vel ingenting slik jeg har forstått det

Ja trekt i lønn denne mnd, men fikk feriepenger
 
Back
Topp