Sniker litt her
Om du tar ut foreldrepenger vil AAP perioden din kunne utsettes, men du vil ikkje få noko meir i mnd. Eg hadde utvilsomt tatt ut eingangsstønad og stått på AAP. Nav hadde ikkje tvunge deg ut i arbeid, og du veit vell sjølv om du er på vei mot uføre eller om du følger ein gitt plan for tilbake i arbeidslivet
Foruten dette vil du få utbetalt utvida barnetrygd som er over 2500kr i mnd for barnet du føder, og sjølvsagt må barnefar betale barnebidrag! Og er du veldig lur mtp innkjøp, kjøper brukt, arver, handler på tilbud etc så er det ikkje kjempe masse ekstra utgifter med baby. Tenker også at barnefar fint kan komme på banen å være med å spleise på utstyr.
Eg har ikkje dårlig råd, men har eit veldig hjerte for å spare penger og gjenbruk. Så her i hus bruker alle barna arveklær (kjøper brukte klespakker på finn.no). Når eg fekk ein liten etterpåklatt i slutten av 2021 så spurte eg på facebook om nokon hadde klær han kunne arve, og fekk dermed napp hos nokre venner som er ferdig med barn, og han arver ALT etter sistemann i begge heimar, og har dermed i overflod! Både ytterklær og vanlige, får leveranser på døra sånn ein gang i halvåret, som er 1-2str større enn han er. Beste ideene eg har fått trur eg
og det var fleire enn disse som meldte seg altså, som eg takka fint nei til
folk er ofte veldig villige å gi. Eg fekk også bilsete, vognposer og slike ting, men det er jo nære venner, som hater å selge brukte ting, så litt "flaks".
Venter du jente eller gutt? Eg har nylig gått gjennom alt, og har aaalt for mykje til gutt. Har satt meg ei grense på 20 plagg per del per str pr kjønn. Kan godt sende ein del klær til deg om du vil ha, ta i tilfelle kontakt på PM