Foreldrepenger denne mnd

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Har dere fått det ennå?
Bruker å få det inn rundt 22. men ennå ikke kommet på oversikt over kommende utbetalinger en gang på NAV sine nettsider..

Jeg har fått.. men de sier jo at alt før den 30/31 er bonus. For da betalings dato egentlig er :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Får alltid senest 23, altså jeg fikk i går morges.

De gangene jeg ikke har fått innen 23. har det vært noe galt...så jeg venter ikke til 30/31 med å etterlyse de ;)

•Autocorrect ftw•

Hmm .. Men hva skulle være galt, burde man ringt og hørt?

Får jo hver mnd og har jo rett på pengene så er vel kabskje bare å smøre seg med tålmodighet?

Her er de heller ikke kommet. Står ikke noe på NAV sin side heller. Kjipt når dem plutselig skal komme på en annen dato enn de pleier

Eg pleier få de den 20ende.. men det var jo lørdag denne gangen.. ikkje fått de enno.
Eg hører til hordaland :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

De kom inn i dag :) men stod ingenting på NAV sin side i går

Jeg har fått 30/31 hver mnd
beklager sniking, trodde jeg var på generell

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Sniker litt jeg.. Jeg har fått 23 hver gang, men det var lørdag (eller søndag?) forrige mnd, og reagerte da de forts ikke hadde kommet. Ringte NAV og viste seg at det ikke lå til utbetaling. Så er du usikker, ring og forsikre deg om at alt er i orden. Spesielt hvis du pleier å få samme dato hver mnd.

<3 18.05.11 <3 16.04.13 <3

Har fått de. Men de skal være inne innen siste virkedag i mnd, så ikke forsent ennå.

Back
Topp