Foreldrepenger :D

Aprilbaby2015

Glad i forumet
Juli13-jentene
Aprilbarna`15
Da var foreldrepengersøknad innviliget og det gikk jo overraskende fort! :) :) Sendte for max 2 uker siden :D Deilig å ha det i boks!! :)

Jeg fikk og svar fra NAV her om dagen. :) deilig med alt som er ordnet og gått i orden.

Håper jeg får et sånt brev snart også!:P Tok litt tid før arb. giver klarte å sende inn sin del.. Men alt skal være i orden, så er vel bare å krysse fingra og vente :)

Plutselig så kommer det nok:) Hvor lenge siden er det du sendte inn?

Første uka i mai. Fikk brev etter 1uke at di manglet lønns og skatteopplysninger (jobben sendte 1 dag etter meg) sendte kopi av lønn og skatt i papirform for sikkerhets skyld etter dette.. så er vel bare max 3 uker siden di fikk ALT så er jo egentlig ikke så lenge.. men hadde vært greit med svar:):) utolmodig! !!!

Første uka i mai. Fikk brev etter 1uke at di manglet lønns og skatteopplysninger (jobben sendte 1 dag etter meg) sendte kopi av lønn og skatt i papirform for sikkerhets skyld etter dette.. så er vel bare max 3 uker siden di fikk ALT så er jo egentlig ikke så lenge.. men hadde vært greit med svar:):) utolmodig! !!!

Ja det skjønner jeg :) Kommer sikkert veldig snart :)

Venter og venter her også.
Ringte dem i forgårs for å være sikker på at de hadde mottatt den, og jo da det hadde de den 8 mai.
Så her bruker dem all tid dem kan skjønner jeg :(

Fikk brev i dag om at den er innvilget på det gamle systemet. Om babyen komme etter 1. Juli for vi nytt brev med ny perm;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Samme her :) ble på gamle systemet:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Heldiggrisen, jeg fikk svar om at de ikke kom til å behandle søknaden før etter at babyen var født siden de ikke visste om de skulle bruke de gamle eller de nye reglene. Takk og lov for at jeg får utbetalingene fra jobb og ikke direkte fra NAV, ellers hadde det blitt en svært kjip sommer økonomisk sett.

Heldiggrisen, jeg fikk svar om at de ikke kom til å behandle søknaden før etter at babyen var født siden de ikke visste om de skulle bruke de gamle eller de nye reglene. Takk og lov for at jeg får utbetalingene fra jobb og ikke direkte fra NAV, ellers hadde det blitt en svært kjip sommer økonomisk sett.

det har de vel ikke lov til - det er jo bare fedrekvoten som er annerledes. hadde jeg klaget på! Nav er noe tull noen ganger!!!

Jeg sendte mine rett før 17 mai, ikke fått svar ennå"/

ja de er vel ikke kjent for å være veldig effektive, jeg hadde nok bare flaks. :)

Back
Topp