Foreldrepenger…

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Vet dette har vært skrevet om før, men skjønner ikke hvorfor jeg tydeligvis har misforstått en del.
Hvorfor tror jeg at foreldrepengene regnes ut fra mors inntekt? Alltid trodd det…men ble motbevist på jobb idag:hilarious::hilarious::hilarious: ikke at det gjør noe altså
Blir bare forvirret når jeg prøver å sette meg inn i dette, så skal be nav om hjelp

Vet dette har vært skrevet om før, men skjønner ikke hvorfor jeg tydeligvis har misforstått en del.
Hvorfor tror jeg at foreldrepengene regnes ut fra mors inntekt? Alltid trodd det…men ble motbevist på jobb idag:hilarious::hilarious::hilarious: ikke at det gjør noe altså
Blir bare forvirret når jeg prøver å sette meg inn i dette, så skal be nav om hjelp

Det du får utbetalt beregnes ut i fra din inntekt, det far får beregnes ut i fra hans inntekt. :-)

Skjønner ikke hvorfor jeg har trodd at det var mors inntekt som skulle gjelde for begge:hilarious::hilarious::hilarious: enda godt jeg tok feil
Kan jo være fordi (i alle fall for noen år siden), så måtte mor ha en viss inntekt for at far i det hele tatt skulle ha rett på permisjon. Altså fars rett til permisjon ble beregnet ut fra mors inntekt, men selve foreldrepengene hans ble beregnet fra egen inntekt :)

Back
Topp